Alla inlägg den 28 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 19:48

Haha, jag satt och leta efter musik, så dök denna lilla filuren upp xD
SVAMPBOB FTW!
En klockis till! Låten är grym!

Enjoy


(Nu tror jag för övrigt att jag lägger ner att bomba er med inlägg. It's too much liksom. Man behöver ju inte överdriva! ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 18:46

Nu har vi kollat på Björns film, det stod att den skulle vara 2 och en halv timma lång, men den var typ 40 min, och sen var det bonusfilmer, såna filmer dom visade i "vanliga" filmen innan :S
What's that about?

Den var rolig så länge den vara iaf, och det är ju huvudsaken ^^

Första ölen är knäckt nu, Min bror, Robin, Matte och Tobbe kommer väl om en stund.
Det får dock bli en lugn kväll. Bara ett par glas vin, och sen sängen. Jag ska ju ändå upp kl.7.30 imorrn.
Stockholm FFS! :D

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 16:02

Nuu är jag klar :D Allt blir så mysigt med lite pynt =)
Startade dagen med julvört, julmust och julmusik för att komma i stämning.
I'm such a nerd ^^

Fint blev det iaf.
Tog lite bilder som ni ser, blev dock jävligt misslyckat eftersom att min mobilkamera inte håller med mig om hur jag vill ta mina bilder. Vi är icke så goda vänner som man ibland kan tro! ^^

Sabina var nyss här inne och lämnade sin limpistol, jag ville låna för att limma ihop en hylla som gick sönder för ett antal veckor sen.
Nu står min stora högtalare på hyllan och håller trycket! Very Goodie!

Nu blir det till att laga lasagne, och ikväll kommer bror över på några öl!
Trevligt värre :D

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 13:48

Robin är duktig och laddar ner Björn Gustafssons film "Ett livsverk" Woohoo!
Den kommer ut 3 december egentligen, men jag har tur som får se den nu om typ 2 minuter :D
Nu är ni avis va? xD Mahaha.

Vi får väl hoppas på att den är bra, men varför skulle den inte vara. Det är ju Björn vi snackar om här! xD

(Bjuder på ett sjukt kul klipp med grabben som Robin visade mig idag. Hade konstigt nog aldrig sett det förr)


Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 10:58

Gooodmorning Sunshine! :D
Idag kunna jag ju inte göra annat än att vakna glad! Det är FREDAG, vilket menas med....ATT JAG FÅR JULPYNTA IDAAAG!! WOOHOOO! (I know, de behövs inte mycket för att göra mig till världens lyckligaste, ge mig lite pynt bara, and then I'm all yours ^^ Höhö)


Och jag vet,
men jag har ju förklarat innan. Jag har inte tid imorrn, därför måste jag göra det idag. Sen behöver jag ju kanske inte tända stakarna och de förän på söndag! (But we all know I will (A)


Nu blir det nog lite frulle. Julvörten väntar ju där ute på mig ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 01:22

Jag behöver inte säga något, rubriken och klippet säger allt.
Just LOOOVE it!


"Jäddrar, va inte de en cyCKel..............De e inte varje dag.......Man ser en...cyCKel!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 november 2008 00:54

Robin kom hem runt 21.30, så gick vi in till hans mamma och satt och snacka en stund.

Efter det gick vi in och så gjorde jag våfflor =)
Lite sen mat kanske, men jag hade ju bara ätit mackor tidigare på dagen, så jag var ju lite små hungrig. Och nu mår jag illa. Våfflor är så sjukt mättande har jag kommit fram till. Usch!

Vi började kolla på någon film också. Minns inte vad den heter. Den var lite som Anaconda, fast med krokodiler istället. Verkade helt ok.
Hann dock inte kolla klart på den. Robin och jag gick varann på nerverna över hans mobiltelefon (ja, fråga inte) så han skulle gå o lägga sig där mitt i allt.

Själv sitter jag och funderar på vad jag ska söka för jobb. En sån tanke som dyker upp mitt i natten ^^

Kanske gå o hälsa på sängen nu? Det känns som ett bra alternativ =)

Godnatt snyggingar! ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards