Alla inlägg den 20 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 20 november 2008 22:45

Det får nog bli en tidig läggning ikväll med. Känner mig helt slut. Ingen aning om varför med tanke på att jag vaknade sent idag. Oh well, that's life.

Imorrn blir det storstädning för hela slanten. Det måste ju vara fint till på lördag.
Oh som jag längtar!

Min älskade vän Lisa kommer till stan på besök. Hon flyttade ner till Oskarshamn för två år sen, så man träffar henne inte allt för ofta.
Ester kommer också till stan. Hon är och pluggar...nånstans. Nu minns jag inte vart bara för det.

Anywho..
Det blir förfest här på Lördag, och efter det blir det utgång.
Helt underbart att träffa dom flickorna igen!
Ååh, jag blir helt extas! xD

Av ♥ Estella B ♥ - 20 november 2008 16:44

Såja, så blev det en heldag på stan också. Fruktansvärt var det.
Usch, jag är på ett "låt-mig-vara-alla-dumma-människor" humör idag känner jag.
Kan vara för att jag är hungrig. Jag blir grinig som en 3-åring då, och det är väldigt synd om mig.

Vi kom precis hem, och lillsyster och Adam stod utanför och väntade på oss.
Robin har lovat att fixa Adams dator, så det pysslar dom med nu.
Det betyder att jag inte får mat på minst en timma till.
Jag vill ju liksom inte laga mat när de är folk här, och sen sitta och äta själv. Det känns ju lite sådär.

Av ♥ Estella B ♥ - 20 november 2008 12:43

Så vaknade jag idag med. Vilken tur ni har ^^ Haha
Det är halvmysigt väder ute. Soligt med pyttelite vitt på marken. Tar man bara bort det där vita så skulle det vara perfekt.

Inatt kunna jag inte sova. Jag gick och la mig runt kl.01, och somnade efter 03.
Jag låg och tänkte på massa onödiga saker, och det är så jävla onödigt att såna tankar ska komma när man försöker sova.
My brain is stupid!

Idag ska jag ner på stan igen. Ska möta Robin där nere nångång vid 13-14.
Jag ska lämna in ansökningspapprena till Komvux, och sen blir det till F-kassan eftersom att dom jävlarna hade stängt igår.

Efter mina ärenden så blir det ner till Clarres. Jag fick nåt jävla muppryck igår kväll och ville börja fixa och dona här hemma.
Men det var ju lite sent, och jag hade inte alla grejer jag behövde för att tex. sätta upp panelgardiner i vardagsrummet, hänga upp spegeln och ljusen i sovrummet, och byta duschdraperi.

Mm, såna idéer kommer på de mest skadade tiderna.
Once again, my brain is stupid! ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 20 november 2008 01:09

Jag fick boken jag beställde förra veckan idag förresten. Glömde säga det ^^


Det var en yttepytte liten bok ju. Som ni ser på bilden så är den ju typ lika stor som min hand ^^ Gulligt värre!


Läste ut den på en knapp timma imorse. Väldigt bra bortkastade pengar ^^ Haha. Det var ju tur att den inte var dyr iaf xD
Riktigt bra var den faktiskt. En till rekommendation from me to you ^^


Det är ju som en liten handbok om dating, och förklaring till vissa killars beteende.
En Good-to-know bok =)


Så alla som dejtar tycker jag borde läsa den faktiskt. För att få lite perspektiv på saker och ting ^^
Inte för att jag dejtar, jag har ju fångat min kille redan. Men man vet ju aldrig om jag kan behöva den senare i livet. (förhoppningsvis inte dock ^^)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards