Alla inlägg den 18 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 18 november 2008 23:10

Tror faktiskt att jag tänker vara snäll och bjuda mig själv på en tidig läggning idag. Det har ju inte hänt på en vecka eller två ^^
Det är ju lika bra att passa på att gå o lägga sig i tid när jag ändå ska upp skapligt tidigt imorrn (just nu är kl.10 tidigt för min del. Totalt vänt på dygnet fan)

Jag har kommit fram till att Försäkringskassan är ute efter att fucka upp mitt huvud totalt!
Har dom ingen skam i kroppen? Vet dom inte att jag inte lyssnade på lärarna när jag gick i skolan? Tror dom då att jag ska kunna förstå dom extremt komplicerade breven dom skickar till mig?
Dom gör ju så att jag bara vill skjuta huvudet av mig!
Jag hör själv hur min hjärna försöker tänka ordentligt, men lyckas inte.


Yeah, I'm soo fucking stupid!

Av ♥ Estella B ♥ - 18 november 2008 21:24

Låt mig presentera..
Damtadaa
:


The new, hot, fun, and extremt coola..
JONNALAINEN!

My own Flatan från Finland ^^

Är hon inte seeexig eller? ^^ Höhö

(Ok, bilden är lite liten, men jag orkar inte göra om den! Ni får vara nöjda och låtsas att ni ser frillan ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 18 november 2008 20:03

Så har Jonna vart och klippt sig då. Det blev en ännu mer flatig frippa nu ^^
Hur kort som helst, men coolt blev det. Grejen är ju att hon passar så bra i kort hår, så de blir liksom aldrig fult =)

Efter hon klippt sig så tog vi en sväng förbi hennes jobb. Det börjar bli en vana nu ju ^^
Hon skulle köra in bröd i ugnen idag igen, fast idag hade bröden inte jäst över. Det var ju tur det ^^
Hon gjorde pastasallad också (bild) Sjukt god! Så nu har jag kommit fram till att jag ska käka Grekisk Sallad med pasta i på torsdag. Mm Mm Mmmm ^^
Fetaost is the shit liksom! Man blir alltid lika förvånad över hur jävla gott fetaost är även om man käkar det varannan dag. Sjukt.


Btw, Känns som att min blogg börjar likna en kokbok med bara bilder nu ^^ Höhö

Av ♥ Estella B ♥ - 18 november 2008 14:03

Hellu.
Jag fryser om mina fötter...Så att ni vet de ^^

Idag ska jag åka med Jonna och kolla på när hon klipper sig ^^ It's soo fun!
Varför jag älskar att följa med henne till frissan är för att jag är kär i mannen som klipper henne ^^ Haha. (Och ja, det är tillåtet cause he's GAY)
Han är så underbart roligt sjuk i huvet!

Aaanywho..
Jonna slutar väl vid kl.16, och då får hon lov att komma och plocka upp mig. Jag kan ju redan nu säga att jag inte tänker någonstans. Det regnar ute, och vi vet ju alla vad jag tycker om regn! (ah, utom på sommaren då man kan dansa i det ^^)

Nu borde jag gå och platta håret btw.
Talk to you soon!

Av ♥ Estella B ♥ - 18 november 2008 00:38

Är det någon mer än jag som brukar kolla på "Cheers" på 6'an bara för att introlåten är så underbar?
Näe... men  jag är ju lite konstig av mig ^^

Jag älskar den iaf, den är så fin. Mysig på något sätt =)


Sometimes you want to go
Where everybody knows your name
and they're always glad you came.
You wanna be where you can see
our troubles are all the same.
You wanna be where everybody knows your name.


Mm, så har du lärt dig något nytt idag igen ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards