Alla inlägg den 22 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 november 2008 15:03

Blev ändrade planer. Hoppade över att fika på stan. Kändes ganska ovärt eftersom att vi ändå ska träffas sen ikväll.
Och om jag skulle gå ner till stan och fika till kl.16, och sen hem och hinna fixa iordning mig och laga mat, så skulle jag bli jävligt stressad.
Jag behöver ju liksom mina 4 timmar på mig att fixa och dona med mig själv ^^ Haha

Städningen är klar nu iaf. Äntligen!
Det enda som är värt med att städa, det är ju sen efteråt då de är fint ^^

Pratade med Jonna nyss, och hon ville vara med och leka ikväll iaf. Hon skulle ju på en annan fest först, men ångrade sig eller nåt.
Så hon kommer också ikväll alltså.

Då är det bara Kristian som saknas, då skulle våran lilla grupp bli återförenad totalt. Men what to do, han har ju en date ikväll ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 22 november 2008 11:58

Vaken!
Tänkte sätta igång strax. Fortsätta städa you know ^^

Jag har planer för hela dagen idag. Skönt =)
Runt kl.16 ska jag ner på stan och möta Lisa och Ester. Det blir en liten fika där nere.
Efter det går dom till Statt och bubblar, och Jag går hem och fixar käk.

Mamma kommer sen vid kl.19, och Lisa och Ester kommer vid kl.20
Då börjar väl förfesten I guess? ^^

Utgång blir det ju också. Jag är inte så mycket för att gå ut egentligen, isf till nå mindre ställen där man bara kan sitta och snacka över en öl eller tio xD
Jag tror jag tröttnade på att klubba ganska fort efter jag fyllde 18. Kanske för att alla stora ställen här i Eskilstuna är värdelösa?

Anyway...
Det blir nog troligtvis Time Out för oss ikväll. Gillar det stället, det är mysigt =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards