Alla inlägg den 21 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 21 november 2008 23:10

Det fick bli en helt vanlig jävla filmkväll ikväll. Fast med Robin istället för med Lisa och Ester.

"Welcome to the jungle" är på tv nu faktiskt. Grymt bra film måste jag säga.
Tycker om actionfilmer så länge dom slänger in lite humor i det hela. Annars är det bara skit.

Känner mig ganska trött idag, så förhoppningsvis så kan jag somna gott ikväll.
Det sa jag dock igår kväll med, och det slutade med att jag somnade kl.05
Man ska väl helt enkelt inte lita på mina kroppssignaler I guess ^^

Efter vi kollat klart på denna filmen, så fortsätter vi med Robert Gustavssons nya film -Lösvikt.
Började kolla på den till maten, men så började "Singing Bee" finalen, och det var jag ju självklart tvungen att se eftersom att jag älskar att skratta åt folk som gör bort sig (mohaha! yeah, I'm evil, we know that already!) så vi fick ta en paus.

Back to the movie!

Av ♥ Estella B ♥ - 21 november 2008 17:11

Såå. Nu har jag vart duktig och städat. Iaf det mesta. Det är bara dammsugning och skura golven kvar. Det kommer.
Jag tycket att jag förtjänade ett glas cola och en cigg för mitt hårda slit ^^
Så jag tog ett litet break.

Vet inte vad som händer ikväll. Jenny frågade om jag ville ut med henne och Frallan, men jag vet inte än.
Evelina frågade också om jag ville med ut...och sjunga karaoke. HAHA!
Det beror på vilken tid Lisa och Ester är i stan, och om vi ska hinna med lite filmkväll ikväll som vi har småplanerat =)
Annars får vi väl se vad som händer och vart jag dyker upp. You never know ^^

Neehe. Tillbaka till städningen kanske.

Have a nice Friday Hotties ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 21 november 2008 14:18

Nu är jag vaken!
Jag somnade inatt iaf...eller imorse. Kom i säng runt kl.05, så jag har en anledning att sova så länge som till kl.14 ^^

Jag och min lilla kissekatt låg och myste till "Vänner" halva natten. Vi käkade choklad på det också ^^
Man ser henne kanske inte så bra på bilden. För det första är de en dålig kamera, och sen är hon ju lika vit som min morgonrock ^^

Anywho..
Robin ska åka till Adam om ett tag, så jag tänkte att jag slår till på att storstäda då. Det är lite skönare att städa ensam ibland =)

Be back later!
Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 21 november 2008 01:20

Det där med att sova tidigt gick ju inte alls så bra som jag hade hoppats på.
Jag har legat i sängen i minst en timma, men inte kunnat somnat.
Jag är helt enkelt för pigg. I can only blame myself.

Jag kan tänka mig att det var för att jag låg och tänkte "Om jag vann 5 miljoner, undra vad jag skulle göra då"
Och sen gick jag igenom allt jag ville göra. Hahah, damn right I'm sick!


Efter helgen när jag vart ute och röjt och sen knappt sovit under natten (jag kan ju tänka mig att de kommer att bli så iaf) då kanske jag kan vända tillbaka dygnet igen. Man kan ju hoppas.

Tills dess får jag väl roa mig med "Vänner" som vanligt ^^
Hur många gånger jag än sett alla säsonger, så blir det inte tröttsamt.

Håller på att tanka ner säsong 8 nu. Jag tog bara en random säsong, jag vet ju ändå vad som hänt och vad som kommer att hända, så de spelar ingen större roll ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards