Alla inlägg den 8 november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2008 17:12

Jonna kom och plockade upp mig runt kl.12 eller nåt.
Så åkte vi först hem till min lägenhet så jag fick hämta posten.
Efter det åkte vi ut till Tuna Park en sväng, och sen bar det av till Västerås IKEA.

Det var sjukt mycket folk på Ikea, så vi (Jag och Jonna) orkade inte anstränga oss allt för mycket.
Vi tog det vi skulle ha, och sen åkte vi hem igen.

Det blev en taklampa till sovrummet, doft-blockljus plus fat till vardagsrummet, blockljus plus fat till köket och krukor till mina blommor som bestämt sig för att växa extremt fort av någon anledning.
Mer än så blev det faktiskt inte för min del.

Vi tog en "lunch" på donkan på vägen hem också, aldrig fel med cheeseburgare liksom.

Ikväll tänkte jag tvinga Robin att ha myskväll med mig ^^
Jag är ju lite sjuk fortfarande, så lite film, jordnötsringar och tända ljus är inte en helt fel plan för kvällen.


Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2008 11:42

Ett besök på IKEA ser det ut att bli idag ^^
Jonna ville dit och frågade om jag ville med, och det ville jag ju ^^

Hon behövde köpa nån lampa eller vad det nu var.
Jag behöver ett ljusfat till köket. Eller köket behöver ett ljusfat kanske?
Ett ljusfat ska det förhoppningsvis bli iaf. Sist var dom ju slut, men vi kan ju hoppas på bättre tider nu ^^

Vi får väl se om det blir nåt mer kul, de märks liksom.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2008 10:57

Gick över till Jonna vid kl.19 igår.
Det blev ett par glas vin kan man ju säga ^^
Satt och var allmänt sociala, snacka lite gamla minnen och sådär.
Sånt där som bara 2 bästa vänner kan göra.
Fattar inte egentligen hur jävla mycket vi har gjort tillsammans. Om man umgås nästan konstant i 90 år så blir det väl lätt så antar jag ^^

Vi kollade lite på Gothika innan jag gick hem också, inte det bästa valet vi gjort kanske :p
Jag som är så jävla skraj av mig, och så skulle Jag gå hem ensam i mörkret sen ^^
Det gick bra iaf, I still live!

Jag lovade ju för övrigt att Jag skulle vara nykter hela November...Men vem kan inte få återfall? xD
(Och nej, jag är inte alkoholist eller före detta alkoholist, I just have wierd humor ;)

Anywho...
Gick hem från Jonna runt kl.00 eller nåt, och sen satt Jag här hemma med Robin & Ronja och fortsatte dricka vin, lyssna musik, och spela supermario ^^
Visst tycker ni väl att mitt liv verkar roooligt?
Hahaha ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards