Alla inlägg under november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 15:50

Min älskade vän Mr.Roofius (eller Oofii som jag kallar han ^^)  har öppnat ännu en ny sida. Man kan tro att han äger alla sidor på nätet snart. Höhö

Nu har han öppnat en "mer-trafik-till-din-hemsida-sida" där du kan regga dig och få massa nya besökare till bloggen.

Noter också att sidan är precis startad, så det kan ta ett tag innan trafiken kommer. But be strong, it will happen ;)

Klicka på knappen för att komma dit =)
Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2008 13:23

Tänkte att jag ska börja jobba på mitt schema idag. How fun liksom...
Vet inte ens vad jag ska göra varje dag. Vi har ju fått hjälpen "lathund", men wtf? Det hjälper inte mig direkt kan jag säga.

Robin åkte nyss och jobbade och sluta kl.21.30 ikväll. So I'm all alone!
Ska strax värma lite lunch tänkte jag.

Ingen aning om vad jag mer ska hitta på idag faktiskt. Det märks väl sen kanske.
I'll be back!

Av ♥ Estella B ♥ - 25 november 2008 23:19

I'm kind of uttråkad. Inget ovanligt när det gäller mig kanske.

Jag pratade med mamma i eftermiddags, och hon sa att hon skulle börja julpynta redan på fredag :O Say whaaat?!
Jag skällde på henne lite och sa att -Om inte jag fick, då ska hon inte heller få, for fuck sake! ^^
Det är ju liksom hon som är på mig om att jag måste vänta till första advent ^^

Men så kom hon med en bra undanflykt.
Vi ska ju till Stockholm på lördag, mamma och jag. Shoppa lite julklappar. Det är lite av en tradition jag försöker återuppleva med henne. Dra med henne till Sthlm varje år bara för att det finns så mycket mer roliga saker man kan ge bort i julklapp där.

Och så kom jag på att på Lördagskvällen (då jag egentligen skulle julpynta, eftersom att adventsljusstaken är det första jag kommer att tända på söndag, och då kommer jag ju inte hinna julpynta så fort jag vaknar och sen tända allt) ska vi ju till Akropolis och käka finmiddag eftersom att Ronja fyller 18.

So guess what?
Jag får julpynta redan på fredag.
Fattar ni grejen! Det är bara typ 3 dagar kvar.
Now I'm happy as hell! :D

Okej att jag ratade er som pyntar tidigt, men vaddå, 2 dagar innan är väl inte så extremt som en hel vecka innan, right? xD

Av ♥ Estella B ♥ - 25 november 2008 17:35

Nu har jag vart hemma hos mig och hämtat mitt älskade julpynt! Äntligen.
Jonna körde förbi mig eftersom att jag ändå skulle med henne och storhandla. Eftersom att jag inte fått mina pengar än så får väl min storhandling vänta tills nästa vecka eller nåt.

Jag vill julpynta nu! Jag vill inte vänta ända tills på söndag (fast att jag iof väntat sen sensommarn xD) Det är långt till söndag, är det ingen som förstår det?

Och att man sen ser ljusstakar och julstjärnor i vart och varannat fönster gör inte saken lättare heller!
Varför i all världen har folk börjat julpynta nu?! Man ska ju ändå vänta tills den första advent. It's kind of därför det heter ADVENTSLJUSSTAKE och ADVENTSSTJÄRNA!
Hur kan man inte fatta?!

Ja, det stör mig faktiskt! Bara för att jag också vill pynta då, och alla är emot mig på den saken.

Av ♥ Estella B ♥ - 25 november 2008 12:12

På KFG fick vi bara sitta och lyssna på när vår handläggare gick igenom det vi skulle göra.
Vi ska göra ett schema, ett schema till oss själva.
Varje måndag ska vi fylla i ett nytt schema som är 8 timmar långt varje dag, mån-fre. Vi ska jobba hemma alla dagar utom tisdagar då vi ska vara på KFG.
How fun...


Det jag tänker då är ju följande:
1.Varför ska jag söka massa jobb nu om jag ska börja plugga om två månader?
2.Om jag söker ett jobb nu och får det, då måste jag ju ändå tacka nej.
3.Hur tänkte min handläggare nu?


Vi fick en massa papper också för ovanlighetes skull. Det känns som att jag får mer papper från KFG än vad ett pappersbruk tillverkar per år. Vad ska jag göra med alla jävla papper?!

Känner ni också hur glad jag verkar vara idag? xD


Av ♥ Estella B ♥ - 25 november 2008 07:56

Well, Gooodmorning!
Jag kom i säng strax innan kl.04 imorse, så jag kan ju inte direkt påstå att jag är pigg. Jag är sjukt jävla trött.

Om man inte dricker kaffe, vad tar man då på mornarna för att bli pigg? Droger eller?
Kaffedrickare har ju värta lyxen. Fusk!

Robin och Jag satt och kollade på "Saw 5" inatt. Vi var inge trötta så därför fick det bli film.
Vi började ju kolla på den för nån vecka sen, då jag skulle ha mitt lilla "Saw-Maraton" om någon minns? ^^
Det tog ju bara nån vecka sådär, men nu är jag klar med det! xD

Näe, nu ska jag sätta på mig ett ansikte, ta min morgoncigg, ringa bror, och sen gå till det underbara KFG.

Have a nice one!

Av ♥ Estella B ♥ - 25 november 2008 01:29

And so it begins again.
Jag gick och la mig för mer än en timma sedan. Jag var trött och kunna somna innan kl.00 för en gångs skull. Det gjortde mig glad.

Men vafaan!
Så vaknade jag nu vid kl.01 igen, hur pigg som helst. Kändes som att jag sovit dom timmarna jag behöver sova för att bli pigg. Hur i helvete hände de?

Ska jag aldrig få sova som normala människor eller?
Det här är ju helt sjukt. På säkert över 2 veckor har jag inte kunnat sova normalt.
Det börjar bli ganska tröttsamt.


Nu sitter jag och kollar på Robin när han spelar "Call of duty 5" Väldigt roande ^^
Det var ju tur att han var vaken så jag fick lite sällskap iaf.


För övrigt så mådde jag illa innan när jag gick och la mig. Det har gått över iaf, så det kan vi ju tacka djävulen för (eftersom att Gud verkar ha något emot mig, så får jag väl lov att byta och slänga iväg böner till Djävulen? Maybe that will help, what do I know)

Av ♥ Estella B ♥ - 24 november 2008 20:21

Vad hände med er? Mina besökare. Jag har haft värsta besöksrekordet idag ju.
Jag blev helt chockad! Visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt.
glad jag blev! Och denna dagen är inte slut än.
Helt sjukt. Men väldigt uppskattat =)


Jag skulle vilja tacka min mamma och alla mina vänner som....
Hahaha! Skoja bara xD (ursäkta min torra humor)
Men seriöst. Det känns jävligt kul.
Inte för att det säkert kommer hända igen, men ändå. It made my day!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards