Alla inlägg under november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 november 2008 00:12

Ibland....Känns det som att livet bara blir värre och värre. Man slutar att hoppas tillslut.
När ska allt vända? Det är inte som att jag har haft tur hela mitt liv, och att jag nu får skit för det. Det går upp och ner hela tiden, precis som livet ska fungera enligt alla, men kommer man någonsin hamna på toppen då?


Är det bara jag som får vinterdepressioner?

Jag har slutat skriva om mina känslor i bloggen. Det gjorde jag för ca. 6 månader sen.
Varför jag gjorde det är för att det nu är så många runt omkring mig (släkt & pojkväns släkt, mm) som har upptäckt min blogg.
Jag ville inte vara allt för öppen då.

Men så kom jag fram till att....Det var precis av den anledningen att jag ens började blogga. För att bara få skriva av mig, få ur mig mina känslor.
Det är ju det jag ska ha kvar bloggen till då också.

Jag kan ju inte sluta blogga på det sättet jag vill bara för att folk som känner mig läser min blogg.
Jag bloggar för min egen skull och inte för andra.
Att folk sen tycker det är kul att läsa min blogg uppskattar jag ju självklart, det blir ju lite som en push att fortsätta blogga då, om folk tycker om min blogg i helhet. =)

Av ♥ Estella B ♥ - 16 november 2008 14:40

Jag hatar det! Jävla skitsnö! Varför?!?
Bara för att jag ska bli deprimerad -Därför!

Vaknade sent idag med. Det var mamma som ringde och väckte mig med detta:

-Heeej!!
-Mm, Hej
-Meh, ligger du och sover?!
-Mm, jo..typ
-Fan vad ni är tråkiga, ringde din bror nyss och han låg också och sov!
-....ok?
-Ajaa. Jag ville iaf bara säga att jag kollar på den där Madagaskar nu, och den är ju inte alls lika rolig på svenska som den är på engelska!! Jag har ju inte skrattat en enda gång!
-Nähe...vad synd...
-Aja, du ska väl få sova vidare då, vi hörs sen
-Mm, tack!

Det hade väl vart ok om kvinnan hade nåt vettigt att säga, men att upplysa mig om att Madagaskar är roligare på engelska än på svenska är väl något allt vettigt folk redan vet.
Jag menar, sen när har Sverige någonsin översatt en engelsk film på ett sådant sätt så det även blir roligt på svenska?
Precis -Aldrig!


Av ♥ Estella B ♥ - 15 november 2008 16:07

Min kära mor bjöd in sig själv på middag hos oss idag ^^
Hon tog bussen nyss, så hon är väl här om en stund.

Måste gå och handla bara för det >-<
Det får bli nåt lagom ihopslängt. Stekt korv, köttbullar, bacon, stekt potatis och ägg till det.
Det låter ju perfekt de ^^

Vill bara tillägga detta från ingenstans -Jag Hatar Vintern!!
Det finns bara negativa saker med denna årstiden -det är kallt, halt, blåsigt, mörkt och dystert hela fucking tiden.
Klockan är 16, och det är redan asmörkt. Det är bara för patetiskt!
Att jag råkade ta på min min Dolce & Gabbana - Sicily parfym som bara påminner om vintern gör inte saken bättre heller!
Fy på mig!

Av ♥ Estella B ♥ - 15 november 2008 13:21

Såja, nu är jag vaken igen.
Jag kom i säng iaf, fast det blev runt halv 5-5. Då får man ju skylla sig själv att man vaknar så sent som nu ^^
Jag som skulle vända tillbaka dygnet. Hmpf

Robin är och jobbar nu, ingen aning om när han slutar.
Lillebror undrade om jag ville följa med mamma hem till honom.
Eftersom att jag vaknade nyss, och mamma åker dit om 1 timma, så blir det lite kort om tid. Får antagligen ta det en annan dag.

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Antagligen händer det ingenting.
Det är inte bara jag som bestämt mig för en vit helg tydligen. Alla är tråkiga och jobbar hela helgen.
Kul att dom tjänar pengar då ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 15 november 2008 02:55

Tror inte det fick bli nåt sova för mig inatt. Jag är pigg som aldrig förr.
Har setat och snackat med Emil och Will typ halva natten ^^  efter dom logga ut från msn så bestämde jag mig för att ladda ner Vänner -säsong 10
Vet inte varför, men Vänner är något jag alltid kollar på när jag får såna här cp-ryck och inte kan sova. Det gjorde jag alltid på somrarna förr då jag typ aldrig sov.
Mja, jag har vissa skumma vanesaker jag ^^


Tänkte att jag ska sitta vaken tills Robin ska gå upp, det är ju bara 3 timmar kvar.
När han går och jobbar sen vid 7 så kan man ju hoppas på att jag är tillräckligt trött för att kunna somna.

Back to Friends!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards