Alla inlägg under november 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2008 11:42

Ett besök på IKEA ser det ut att bli idag ^^
Jonna ville dit och frågade om jag ville med, och det ville jag ju ^^

Hon behövde köpa nån lampa eller vad det nu var.
Jag behöver ett ljusfat till köket. Eller köket behöver ett ljusfat kanske?
Ett ljusfat ska det förhoppningsvis bli iaf. Sist var dom ju slut, men vi kan ju hoppas på bättre tider nu ^^

Vi får väl se om det blir nåt mer kul, de märks liksom.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2008 10:57

Gick över till Jonna vid kl.19 igår.
Det blev ett par glas vin kan man ju säga ^^
Satt och var allmänt sociala, snacka lite gamla minnen och sådär.
Sånt där som bara 2 bästa vänner kan göra.
Fattar inte egentligen hur jävla mycket vi har gjort tillsammans. Om man umgås nästan konstant i 90 år så blir det väl lätt så antar jag ^^

Vi kollade lite på Gothika innan jag gick hem också, inte det bästa valet vi gjort kanske :p
Jag som är så jävla skraj av mig, och så skulle Jag gå hem ensam i mörkret sen ^^
Det gick bra iaf, I still live!

Jag lovade ju för övrigt att Jag skulle vara nykter hela November...Men vem kan inte få återfall? xD
(Och nej, jag är inte alkoholist eller före detta alkoholist, I just have wierd humor ;)

Anywho...
Gick hem från Jonna runt kl.00 eller nåt, och sen satt Jag här hemma med Robin & Ronja och fortsatte dricka vin, lyssna musik, och spela supermario ^^
Visst tycker ni väl att mitt liv verkar roooligt?
Hahaha ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 7 november 2008 17:57

Bror åkte nyss härifrån, så Jag har precis börjat med maten.
Panerad kyckling, strips och beasås får det bli idag.


Stämningen känns inte sådär jättebra här hemma, så Jag tror att jag går över till Jonna ikväll.
Hon frågade om jag ville komma över och ta ett glas vin och bara umgås lite.
Eftersom att jag inte är frisk så får vi väl se om det blir vin för min del, men man vet aldrig ^^

Ingen lust att skriva mer.
Talk to you later.


Av ♥ Estella B ♥ - 7 november 2008 10:27

Still sick. Otippat. Börjar bli tjatigt nu.

Anywho...
Mamma och lillebror kommer över på en fika vid lunch. Egentligen var det bara bror som skulle komma, vi planerade de bara för att han inte kom på Halloweenfesten.
Men så skulle mamma möta bror på stan idag, så jag tyckte att dom båda kunna svänga förbi här då.

Jag ska väl strax börja plocka undan här, och så ska Robin få springa till affärn och handla sånt där som behövs till fika.
Jag har fortfarande ingen smak pga. den här jävla förkylningen, så jag ser ju verkligen fram emot att fika.
Sucks to be me!
(Nej jag är inte bitter)

Så...Ni kan ju tänka på mig ikväll när ni är ute och festar, umgås med era roliga vänner,  eller bara sitter hemma och njuter av fredagsmiddagen.
Ät och drick för lilla mig med ;)



Av ♥ Estella B ♥ - 6 november 2008 15:36

Såna här listor får man faktiskt göra när man är sjuk! Så det så! ^^


1. Hur gammal är du om fem år?
26 år ung
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Det var väl Robin        eftersom att vi bor ihop ^^
3. Hur lång är du? 1.74
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Beck -Gamen
5. Hur löd det senaste sms:et du fick? På ena telefonen var det "Hej din mupp. Vill du ringa eller?"
På den andra telefonen var det "Hej älskling. Det är din hemliga beundrare från andra rummet. Förlåt om jag
verkat grinig idag, jag har bara vart trött. Du vet att jag älskar dig och är överlycklig att du finns i mitt liv <3

6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
7. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Pappa är död, men innan han dog var dom gifta
8. När såg du senast din mamma? I fredags
9. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
10. När vaknade du i dag? kl.10
11. Vilken är din favoritjulsång? Den där..."Tänd ett ljus och låt det brinna"
12. Hur stor är din säng? Vet inte, en dubbelsäng iaf ^^
13. Har du stationär eller bärbar dator? 1 stationär och 2 bärbara ^^
14. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
15. Hur många kuddar har du i sängen? Det är väl är 8-9 stycken kanske
16. Är du social? Njae, det beror på
17. Vilken är din favoritglass? Twister
18. Tycker du om kaffe? Usch nej!
19. Sover du på någon särskild sida? Höger, eller den sidan som står mot väggen
20. Är du en beroendemänniska? Yes
21. Vill du ha barn? Oh ja
22. Kan du rulla med tungan? Yeah man
23. Sover du med gosedjur? Nej, om inte katten räknas? ^^
24. Vad har du för ringsignal? "Big gay friend" När mina gay-vänner ringer, och "Idiot" när alla andra ringer ^^
25. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina naglar? Haha
26. Kan du byta olja på bilen? Nej
27. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inget körkort, så nej
28. Vilken var den senaste boken du läste? Hm..Jag har börjat på "Mamma sa att jag var sjuk"
29. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet och E-kuriren på nätet
30. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Eh..Inköpslista kanske :p
31. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 dagar kanske



Av ♥ Estella B ♥ - 6 november 2008 11:48

Fortfarande sjuk. Nu börjar de bli lite tråkigt att ligga på den här soffan hela dagarna. Inte som att jag kan göra nåt åt saken, men ändå.
Får väl hoppas att det går över till helgen.
Min syster har födelsedagsfest på fredag, och Jenny har födelsedagsfest på lördag.
Säkerligen ligger jag fortfarande sjuk då. Ni vet, Gud & Jag...

Vad kan man göra som är lite roligare än att ligga på soffan när man är sjuk?
Något man inte behöver anstränga sig för att göra.
Allt utom att kolla på film.


Lösa korsord?
Läsa en bok?
Läsa tidningar?
Sitta och glo rakt in i väggen?


Inget av det låter lockande..
Nån som har några roliga förslag?

Av ♥ Estella B ♥ - 5 november 2008 13:26

Min dator har kommit :D
Att det gick så fort, det var ju bara i förrgår jag beställde den.
Nu är jag lycklig! :D

Jag är fortfarande sjuk, så nu har jag ju nåt kul att spendera resten av dagen på.
Installera massa skit på denna datorn också ^^ Fun fun.

Av ♥ Estella B ♥ - 4 november 2008 19:43

Min syster fyller hela 18 år idag! Stort Grattis till henne säger vi då ^^
Just nu har hon dragit med sig bl.a min lilla pojkvän ut på krogen för att fira med nån öl. Jag kunna ju inte följa med eftersom att min feber inte lagt sig, och jag går runt och snorar på typ allt :p

Synd, förra året när min bror fyllde 18 så hade jag streptokocker och kunna ju inte följa med ut och fira då heller.
Hur typiskt är inte det då? Ännu ett bevis på Guds hat mot mig? Höhö

Vi får väl vänta 5 år till och se om jag är frisk på min andra brors 18-års dag ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards