Alla inlägg den 1 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 december 2008 22:46

Vad fan är det för jävla fel på bloggagratis nu då?!?
Jag har försökt att få ladda upp en bild i 2 fucking timmar nu, men neeej, inte fan ska jag få göra det heller!


Det är inte så konstigt att mina datorer går sönder jämt. Om datorn knullar sig, så slår jag halvt sönder den!
Det är inte helt rätt av mig, jag vet, men jag kan ju inte slå på Bloggagratis tyvärr.
*GAAH*


Nu får jag väl försöka stå ut utan dator ett tag (för jag vill helst inte slå sönder min nya fina dator, inte riktigt än iaf ^^) och hur gör man det bäst?


Antagligen måste jag börja jobba på mina 3 personliga brev som jag sagt till min handledare att jag gjort. Hahaha!
Jag fick tillbaka det rätt i ansiktet igen, eftersom att hon ville se breven imorrn.


Gosh, I'm stupid

Av ♥ Estella B ♥ - 1 december 2008 18:40

Nu har Jag och Ronja vart nere på stan ett jävla bra tag.
Och jag hittade faktiskt skitbra julklappar, både till Jonna och Robin :D
Jag är mest nöjd över Jonnas, den var klockren. Kan dock inte skriva vad det var eftersom att den lilla flatan kanske kollar min blogg ^^

Jag hittade sjukt fina skor till mig själv också :D (dom på bilden om ingen förstod ^^)
Plus halsbandet som också är på bilden, och sen lite andra småsaker =)
Mycket nöjd över vår shoppingrunda är jag.

Imorrn får jag hämta Robins julklapp, jag var tvungen att lämna in den för att göra en grej. Mer än så kan jag inte säga ^^ Haha

Av ♥ Estella B ♥ - 1 december 2008 14:56

Jag fick mina pengar! Bara en vecka sent sådär.
Meeen....Ni vet ju vad detta betyder?
SHOPPING! WOOHOO.

Jag och Ronja ska strax gå ner på stan. Jag ska leta julklapp till Robin och till Jonna. Sen behöver jag nya skor, och det är faktiskt ett måste så jag vill inte höra nu från dig Pica att "Men Eeeellllaaa, du Ska ju inte handla saker till dig själv, du har shoppat varje månaaad nuu!"
Hahahaha ^^ Bra imitation va?

Nu ska jag gå in och vara jobbig mot Ronja och säga att hon ska skynda sig ^^


Peace Fuckers! Mahaha


Av ♥ Estella B ♥ - 1 december 2008 12:36

Så var det tråkig måndag igen. Grått är det ute också, bara för att man ska må extra dåligt liksom ^^

Jag lyckades igår, jag gjorde klart hela schemat och skickade in det.
Vilken lättnad det blev efteråt. Får hoppas på att det duger bara.

Jag och Robin var nyss inne och käka frulle hos Pica, hon ville ha frukostsällskap.

Inga planer för dagen har jag. Jag ska nog kolla mitt konto och se om mina försenade pengar kommit in. Har dom det så vet man ju aldrig vad som händer ^^
Julklappsshopping kanske? Då ska man iof orkar gå ner på stan också :p

We'll see.

(och btw, bilden har inget med inlägget att göra, jag bara tycker att den är så underbar)


Av ♥ Estella B ♥ - 1 december 2008 00:21

Fan vad dålig jag är! Och dåligt mår jag av det också.
Jag skjuter upp saker, precis allt jag tror att jag inte klara av eller inte vet vad jag ska göra med, det skjuter jag upp tills att jag i sista minuten får ångest och nästan bryter ihop totalt!


Varför gör jag så?
Alltid.
Hur fan kan man ta bort det, slänga tankarna åt helvete?


Ser ni, nu sitter jag och bloggar istället för att fixa det där Jääävla schemat som skulle vart klart och inskickat i fredags. What the fuck is wrong with me?!
Här sitter jag, söndag natt och inte fan har jag gjort klart nåt jävla schema.


Är jag helt Dum I Huvudet eller?
Verkar nästan så liksom.


Det kan bero på att jag inte vet vad jag ska göra?
Jag vet inte vad jag ska söka för jobb.
Jag vet ju inte ens vad jag vill jobba med.
Jag har lämnat in ansökan till skolan, och därför känns det dumt att sitta och leta massa jobb jag ändå inte kommer kunna ta. (jag har sagt de förr, jag vet)
Jag vill dö?



Oh, save me! Please.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards