Alla inlägg den 10 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 december 2008 23:30

Jag fick nyss ett underbart erbjudande. Min vän Jenny jobbar på Expert, och imorrn har dom extra kvällsöppet i butiken, så jag ska få biljett av henne, och då kan jag gå till Expert och få massa extrapriser!! De är coolt!


Priserna är typ samma som inköpspriserna, alltså mycket billigare! ^^
Så jag sa till Robin att vi måste åka dit.


En BAMSE-TV ska jag ha :D
Världens största och finste ska den vara!


Nu är jag så extas så jag kommer inte kunna sova!
HAHA

Av ♥ Estella B ♥ - 10 december 2008 21:14

E kommer ner och sätter sig i vår soffa med en flaska whiskey och cola.
Man blir ju lagom sugen på att festa när folk gör på detta viset ^^
Det suger i sprit-tarmen som Robin så fint brukar säga ^^
Nu vill jag gå ut och röja. Jag har ju inte vart ute en onsdag sen typ... Ah, jag minns inte ens när det var sist.
God Damn It!

E har lyckats få med Robin nu också, så dom ska dra på Dannes.

Kul för dom liksom ^^

Nu blir jag ensam ikväll. Vad ska man då hitta på?
Förslag någon?

Av ♥ Estella B ♥ - 10 december 2008 15:11

Well Hello There You Sexy Thing! ;)
How you doin'?



Jag är lite halvseg måste jag erkänna. Det är tufft att vakna sent, hela min hjärna blir ju som deg. Usch!


Btw så har jag bytt namn på bloggen för er som inte märkt de. Det är för att jag ska bli svårare att hitta.

Mahaha, nej då.
Det är för att jag kommit fram till att jag inte var den enda som hette det fina "Rosa Drömmar, Svarta Hål" And that's kind of boring. Man vill ju gärna vara annorlunda i vissa fall ^^
Däremot så är min blogg finast av dom som hette de ^^
Det är OK att skryta xD


Nu ska jag nog ta 10 minuters fundering på vad jag ska mata min mage med idag.


Talk to you later!


Av ♥ Estella B ♥ - 10 december 2008 00:13

Eftersom Kyssar var cool och hittade detta erbjudandet, så snodde jag det ju självklart från henne ^^
Hon och Jag lär ju ändå inte ha riktigt samma besökare, så ni, mina besökare kanske också vill ha en chans att få GRATIS LINSER?!


Besök WWW.FARGADELINSER.SE och njut av alla fina färglinser.
Välj och vraka, du får ju ett par HELT GRATIS!
Ett erbjudande man inte kan motstå, iaf inte jag!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards