Alla inlägg den 8 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 december 2008 23:50

Vill bara dela med mig av vad min underbara vän Fröken Jonna sa till mig idag i en Msn-konversation.


Jonnalainen säger:

gud ella, du är verkligen min bästa vän o jag litar o uppskattar dig så jävla mycket! Tänkte bara säga de!
du är guldvärd i mina ögon!
Your friend Jonnalainen! 

Ellie säger:
Jonna....Är du full?
Jonnalainen säger:
hahah
ne jag bara läste din blogg o blev så rörd!

Ellie säger:
vadå för?  :)
Jonnalainen säger:
ne jag vet inte.. bara läste allt du skrivit om mig, o kände att de här är en vän för livet! 
Ellie säger:
du är min bästis med  :p
Finns ingen bättre vän än dig min lilla stjärna

Jonnalainen säger:
bästis! haha
Ellie säger:
lämnar du mig i stan så kan du ju räkna med att jag bor granne med dig veckan efter
Jonnalainen säger:
haha jag tror dig!


Såna här "små" saker som man aldrig säger varann, sånt uppskattas så sjukt mycket egentligen.
Jonna
är min bästa vän, och har ju vart de sen massa, massa år tillbaka.
Förlorar jag henne så vet jag inte vad jag gör.



And One Reason That You Are My Best Friend, Is That If I were Lost, I Know You Would Find Me

Av ♥ Estella B ♥ - 8 december 2008 20:50

Nu är det fan bevisat att jag är dummare än en jävla blondin!
Vet ni vad jag gör?!
Lugn, jag ska berätta.

Självklart handlar det om "Super Mario"
Jag har setat och spelat "Special Banorna" ni vet dom som kommer efter stjärnvärlden. (Bilden)
Dom som spelat "Super Mario World" vet väl antagligen de.

Jag har setat hela eftermiddagen (I know, kind of geeky) och nu kom jag till sista banan.
JAG KLARADE SISTA BANAN!

Men sen då...
Jo, jag ska leka cool tänkte jag.
I slutet på sista banan kommer det upp en text med guldpengar där det står "You are a super player" (eller nåt liknande. Och nej, jag hittar inte på ^^)

Jag började ta screenshots på det, bara för att visa Robin att jag är så jävla kung.
Och vad händer då?!?


TIDEN RINNER UT SÅ JAG DÖÖÖÖR!!
OH LORD KILL MEE!


Av ♥ Estella B ♥ - 8 december 2008 16:32

OhMyFuckingGod!
Jag satt här vid köksbordet och hade tänt adventsljusen. Jag tänkte väl inte på att min katt har en tendens att vara precis överallt!
Självklart var hon det i detta fallet också.


Jag hör plötsligt ett "pfsst" Ni vet så där som det låter när man eldar mycket hår? (Elda mycket hår kanske inte är det ni brukar göra på fritiden, men jag försökte bara få till ett bra ljud, så ni ska förstå min traumatiska upplevelse)


Jag ser iaf att kisses svans brinner lite. Tror aldrig mitt hjärta slagit så fort.
Jag lyckades blåsa ut det innan hon själv märkte nåt iaf. Det var ju tur för mig, annars hade hon säkert tyckt att de var mitt fel och gett mig en örfil eller nåt xD


Jag tog upp henne och blötte en handduk som jag la över hennes svans.


Min stackars lilla kissekatt :(

Nu har hennes hår fått en mild brandskada.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 december 2008 16:20

Jag är inte på nåt värst blogghumör idag, så ni får ursäkta min dåliga uppdatering.

Robin är och jobbar. Han jobbar 2 pass idag. Ett imorse, och ett nu.
Han hann komma hem emellan och vila bredvid mig en stund iaf =)

Jag sitter och kollar igenom "7 sorters kakor" boken.
Funderar på att baka, men jag vet inte vad..Får väl se om jag hittar något.

Hoppas ni haft en trevlig måndag :)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards