Alla inlägg den 20 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2008 19:32

Tydligen så kan jag INTE baka pepparkakor längre. Hur svårt ska de behöva vara?
Och hur fan kan man misslyckas är ju en ännu större fråga?


Ett tips till er som är lika pantade som jag -Man ska använda Kristyren EFTER man haft kakorna i ugnen!
Ska man verkligen behöva läsa instruktionerna till kristyr? Är det verkligen nödvändigt?
Jo, tydligen!

Kristyren var även stenhård, så mina mönster blidde inte riktigt som jag ville.
Det gör ju inte så mycket eftersom att allt blev fucked up ändå!

Gosh, do I suck or what?!


Jag gjorde 2 plåtar, sen gav jag upp skiten och slängde resten av degen. Sånt här pallar jag bara inte!





Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2008 19:30

Mina apelsiner blev ju mycket bättre än mina pepparkakor. Den saken är ju klar!
Och underbart gott luktar det nu! How wonderful ^^

Roligt var det också. Första gången jag gör såna apelsiner med nejlikor :)
Det lär jag ju fortsätta med!

Har en påse nejlikor kvar, och 3 apelsiner. Fortsätta mitt julpysslande kanske?



Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2008 13:51

Jag har kommit fram till att jag vill pyssla. Jag är på pysselhumör ^^
Jag ska strax åka iväg med Jonna och handla.


Pepparkakor ska jag baka! Så ska jag göra röd och grön glasyr som jag ska leka med!
Apelsiner ska vi ha också. Röda band ska jag köpa, och så nejlikor såklart!


Åh, vad juligt det kommer lukta här om nån timma! <3
Now I'm Hääppy! :D

Ni ska få bilder på mina mästerverk sen! Hang in there ;)




Av ♥ Estella B ♥ - 20 december 2008 11:37

Jonna försökte supa mig under bordet eller nåt igår tror jag. ^^
Hon tyckte att -eftersom hon var packad som en gris redan, så kunna väl jag bli det jag med.
Hon hade så rätt så xD


Maten blev ju klar lagom till natten. Nästan iaf. Vi käkade runt kl.22.30
Så går det när kocken är ute och super! Hahah ^^


Mycket snack blev det också igår. Mestadels om Sex, pojkvänner, dejting, flickvänner och ex.
En helt perfekt tjejkväll med andra ord :)


Efter Jag hällt i mig 4 cider, en jävligt äcklig shot och en flaska vin, så var det dags att knalla hem.


Satte mig och kollade på nån film med Robin. Vi kom inte så långt med den filmen. Jag ville gå och lägga mig.


Trevlig fredagskväll hade jag iaf. Det får vi tacka flata för ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards