Alla inlägg den 12 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2008 20:35

Jag sitter och kollar på Idolfinalen. För ovanlighetens skull ska också tilläggas.
Det är ett program som jag börjat dissa mer och mer med åren.
Mest för att jag tycker att Svenska Idol är patetiskt. Dom kommer ju ingenstans ändå, dom som vinner.
Till skillnad mot American Idol, där vinnarna iaf blir kända världen över.


Anywho..
Jag ska inte uttrycka mig om dom två finalisterna eftersom att jag inte har följt idol i år.
Men, jag kan tillägga att Kevin ser ut som min bögvän Pierre. För er som vill veta de! Höhö ^^


Back to Idol då, får väl se hur de slutar. Inte för att det spelar någon större roll.
Både 1'an och 2'an får ju skivkontrakt liksom. So what's the big deal?
Dumt att skippa finalen bara?

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2008 16:26

Pica fick nåt ryck och ville möblera om mitt och Robins sovrum idag ^^
Så vi körde på det.
Skitbra blev det! Vi vände sängen så att den står mot fönstret istället, och nu kan man gå på båda sidorna av sängen också.
Mucho bättre! =)


Robin jobbar till kl.21.30 ikväll.
Jag fundera på om man ska handla nå godis eller så, fixa en film, och sen bara ha en mysig hemmakväll.
Känns som det var länge sen =)
Så får de nog bli.


Ska strax åka med Pica och Ronja och handla. Mer planer än så har jag inte =)

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2008 13:29

Sitter allvarligt och funderar på om jag ska ta över krogen jag jobbade på förr.
Min fd. chef verkar inte vara så tipptopp, plus att han har förlorat alkohol-licensensen, så han lär ju inte vara kvar så länge.


Problemet är bara att man måste komma med nån jävligt bra affärsidé, och det är inte det lättaste när det gäller den krogen.
Det enda man kan göra är väl ut och fråga folk.


Ska fundera lite mer, så får vi se hur det blir med den saken =)
Det skulle ju vara så grymt kul, men ändå så jävla hårt.
Eftersom jag har haft hand om den krogen själv under flera veckors tid innan, så vet jag ju hur jobbigt det kan vara ibland.


Ah, vi får se =)

Av ♥ Estella B ♥ - 12 december 2008 01:59

Vill bara hoppa in och påminna alla er som inte är reggade på det nya forumet hos Bloggtrafik, att ni typ...ska regga er ^^
Bara en kul grej liksom!


As I said before:
Presentera din blogg - Byt länkar med varann - Diskutera design och utseende
Tips om hur man tjänar pengar på bloggen - Tipsa om tävlingar
Sälj och köp annonser - Få fler besökare till din blogg helt enkelt.



Klicka på knappen här för att komma dit
: Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards