Alla inlägg den 27 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 27 december 2008 21:48

HUR FAN KAN JAG HA MISSAT ATT JERRY WILLIAMS ÄR SVENSK?!?!
HUR HÄNDE DET? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? HAN ÄR LIKSOM EN AV DET BÄSTA ARTISTERNA JAG VET, OCH JAG VISSTE INTE ATT HAN VAR SVENSK!!


Nej ni, nu blir det tamigfan påläsning om alla artister jag diggar. Mer chockar ska jag inte få, det är ett som är säkert!
Detta förstörde liksom halva min kväll.

Lilla Jerry, I am so sorry!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 december 2008 16:54

Jag är inte på människo-humör idag känner jag. Folk bör hålla sig borta.
Idag är en sån dag då jag helst sitter och tycker synd om mig själv. Ensam.
Det blir dock lite svårt när man är sambo har jag upptäckt ^^


Sprang nere på stan idag. Inte så smart att välja denna dagen av alla dagar som finns på året.
Rea-bitches är det värsta som finns. Fullt med folk överallt. Jag ville ju liksom bara ha mina sminkborstar.
Jag fick dom tillslut iaf, fast bara 2 stycken. Plus en mascara. Det får väl duga så länge.


Jag har matat min mage, så nu är det väl dags att sätta på Tv'n och hämta chokladen kanske?
Det enda positiva med PMS. -Man kan skylla chokladsuget på det ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 27 december 2008 13:20

Jag måste ner på stan. Jag måste köpa sminkborstar som jag kom fram till igår.
It's kind of a måste enligt mig ^^


Robin ska ner på stan och möta sin mamma, så jag går väl med honom.
Han ska köpa byxor. Det är tur att han bara har ett presentkort i en affär så att jag slipper springa runt på stan och leta byxor med honom ^^ Haha


Och bara för det så kommer han se att jag skrivit detta i min blogg, och sen ge igen för alla gånger han har fått sprungit runt och lidit med mig på stan (för man lider verkligen som kille om man ska shoppa med mig) så han kommer ta 3 timmar på sig i den affären.


Oh gosh! ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 27 december 2008 11:59

Ända sen jag såg dessa Rosa tofflorna så har jag velat ha dom.
Det jobbiga är att jag såg dom i nåns blogg för länge sen, men jag vet inte vems.
Bilden hittade jag på nån sida, men dom finns inte att köpa där.


Detta är ju världens sötaste tofflor! Är det nån jävel på denna jorden som vet vart dom finns att köpa?
Kan ni snälla berätta det för mig då så att jag slipper ligga vaken och tänka på dom varje natt?!


Detta är ju liksom så sjukt irriterande!
Jag hittade ett par andra från Friis Company som nästan var lika söta, men bara för det så är dom slutsålda nu, bara för att jag tänkte beställa dom.
Hur typiskt är inte det då?!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards