Alla inlägg den 13 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 december 2008 19:38

Jonna kom och plockade upp mig. Vi åkte först och lämnade en catering i Valhalla och efter det åkte vi till Skogstorp för att hämta Jonnas bil och lämna tillbaka hennes chef's bil.


Vilken nostalgi-kick. Jag och Jonna är ju uppvuxna i Skogstorp, och sen vi båda flyttat därifrån så är man ju inte där allt för ofta.
Vilka minnen som kommer tillbaka när man väl är där.


Konsum-berget
där man satt på sommaren och käka pizza.
Ungdomsgården som man alltid hängde vid.
Rosenforsparken där man alltid badade.
Backen där vi möttes varje morgon innan skolan.



Sist men inte minst -Våran mur som vi satte oss vid varje sommarnatt efter vi kollat på "Kvinnofängelset"
Hon skulle alltid följa mig en bit på vägen hem, och vi satte oss alltid vid den muren innan vi skulle säga "Hej då", för att sen komma fram till att vi skulle sova över istället ^^


Vilka underbara minnen.



Vi åkte hem till Jonna och fikade sen iaf. Årets första lussebullar!
Åkte och handlade en sväng också, och strax efter det så gick jag hem =)



Av ♥ Estella B ♥ - 13 december 2008 15:59

Seg är jag idag. Det beror inte på att jag drack igår, för det gjorde jag inte.
Dock så tror nog min kropp att jag gjorde det och leker bakis. Moget liksom ^^

Jonna tjatade lite på mig att hon ville hitta på något. And who am I to say no?
Hon kommer och plockar upp mig snart. Jag ska bara ringa och säga att jag är redo för nya äventyr med henne ^^

Det blir nog ut och fika idag =)
Vet inte vart, det får jag väl reda på sen ^^

Fortsätta fixa iordning mig.
Talk to you soon!


Av ♥ Estella B ♥ - 13 december 2008 01:40

Underbar, Underbar, Underbar film! Det är det enda rätt ordet!
Robin och jag kollade på den nyss.
Så fin, så sorglig, så rolig. Allt en bra film ska ha.
I Loved It!
Den är verkligen sevärd, som om ni inte sett den -Se den.
Det är en order! ^^


Nästan lika fin som "The Notebook" men inte riktigt.
But then again -Inget slår "The Notebook"


Nu ska jag nog nanna kudde.

Sov sött sweeties! Hörs imorrn!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards