Alla inlägg den 4 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 4 december 2008 23:15

Den här låten är en av de finaste jag vet. På riktigt.
Den är helt jävla underbar, och jag fattar inte hur man kan sjunga låten utan att börja gråta. Ett av livets stora mysterier? ^^ Höhö

Well...
Ni vet vilken det är. Lyssna och njut!


I find her standing in front of the church
The only place in town where I didnt search
She looks so happy in her weddingdress
But shes crying while shes saying this

Boy I missed your kisses all the time but this is
Twenty five minutes too late
Though you travelled so far boy Im sorry you are
Twenty five minutes too late



Av ♥ Estella B ♥ - 4 december 2008 22:40

Robin fixade nya Mario-spelet till mig idag, de där som är till Nintendo DS, fast jag fick ju mitt på datorn.

För en liten stund var jag lyckligast i världen (ja, jag är världens Mario geek ^^) tills jag kom fram till att det inte vill funka. Helt värdelöst.
Det funkade på Robins dator, men icke på min. Otippat, med tanke på turen jag jämt har med allt ^^

Jag tror jag måste skaffa mig ett jävla Nintendo DS nu faktiskt, bara för att det ser så kul ut när Mario springer runt som värsta jätte-gubben ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 4 december 2008 20:06

Jag har äntligen kommit på vad jag önskar mig i julklapp!
Detta är dock det enda jag kommit på  -Björn Axén's Volumaster!
Så dom som inte ger mig en sån får ta fram fantasin, för jag har ingen aning om vad mer jag önskar mig. En smäll på käften kanske?


Aanyway, detta är en "måste-ha" grej för mig. Jag tror att jag fått ett sånt där hårmonster i håret. Kommer ni ihåg Sunsilk-reklamen om dom där söta små monstrena som bodde i ens hår?
Jag tror nämligen att herr slisk har flyttat in i mitt hår.
Jag har aldrig haft så tunnt, livlöst och platt hår som jag har nu.
It fucking sucks!

Så....Nu vet ni det också ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 4 december 2008 15:44

4 december. Idag skulle pappa ha fyllt 51. 6 år sen. Tiden går fort.
Känns som att jag är världens sämsta dotter, jag har liksom vart vid hans grav typ...4-5 gånger sen han gick bort. Det är sjukt! Det är inte ens en gång om året!

Vet inte varför jag inte går dit oftare, jag bor ju 10 minuter från kyrkogården där han ligger liksom :s
Men ändå, det kanske inte är allt för "viktigt" om man kan säga så.
Jag har iaf tänkt att gå dit ofta, och det är väl tanken som räknas? Höhö xD

Tror inte jag går dit idag iaf, det börjar ju bli mörkt nu, och jag vill helst inte springa runt på en kyrkogård i mörkret.
Kyrkogårdar är läskiga nog som dom är, där behövs inget mörker!



Av ♥ Estella B ♥ - 4 december 2008 05:12

Inget sova denna natten heller. Jag tänkte att, what the hell, jag kan lika gärna vänta tills Robin kommer hem. Det är ju bara 2 timmar kvar.


Måste säga att det vart skönt att vara ensam sen igår kväll. Saknar nästan att bo ensam ibland.
Inte på ett dumt sätt alltså (hur dumt de nu än lät)
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att flytta ifrån Robin.
Men ni vet vad jag menar, ibland är det bara skönt att vara ensam =)


Jag har fixat och donat typ halva natten
^^ Jag har konstiga saker för mig ibland, I know ^^
Nu är det bara dammsugning kvar, och den lär jag(eller mest Robin)ta när jag vaknar i eftermiddag nångång ^^


Nu återgår jag till Vänner för att fördriva resten av tiden.
Peace yo! ;)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards