Alla inlägg den 7 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 7 december 2008 21:28

Satt hos mamma i cirkus 4 timmar. Alla mina syskon var där också, det händer ju inte allt för ofta ^^
Brukar ju oftast bara vara Lizzy och Anna-Karin där, men idag var Sammy och Nate där med. Trevligt värre ^^
Det blev mat och fika hos mor, sen åkte vi hem strax innan kl.19


Jag fick 2 ljusstakar av mamma med, det var ju tur för min del eftersom att jag råkat ta sönder båda mina ^^
Fick massa juldukar också, och en krans man hänger på dörrn. Så nu har jag pyntat ännu mera här hemma :D
Jag får aldrig nog ^^

Just nu håller jag på att slå in alla julklappar. Det är ju det bästa som finns!
Pyssla, klippa, tejpa..
Oh..It makes me häääppyy! ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 7 december 2008 12:40

Ska strax åka iväg till mamma. Hon ska få mata mig och Robin idag ^^
Falukorv, potatis och pepparrotssås. Underbart.


Funderar på om man ska cykla eller om man ska ta bussen.
Cykla känns ju lite väl överdrivet tycker jag. Jag är väl ingen hurtbulle heller ^^
Det är en ganska lång bit faktiskt, så mest troligt blir det bussen.


Vädret känns stabilt för en gångs skull. Gud vad skönt att gå ut och få luft.


Måste fixa iordning mig.
Talk to you later!
Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 7 december 2008 10:57

Häääälloow Bloggen! xD
I am kind of Bakis. Sucks to be me liksom!
Men jag får ju skylla mig själv en aning.

Det var grymt kul i Västerås igår! Länge sen jag släppte loss på det viset ^^

Vi hamnade ju på en förfest innan krogen. Där mingla vi lite i typ 2 timmar, och sen drog vi ner till KAK.
Inte så mycket folk när vi kom, men det bättrade på sig.


Scenen ägde ju jag och Jonna
-Som alltid på KAK.
Varför ska man dansa på golvet när det finns en scen liksom? ^^

Dansa var väl typ de enda vi gjorde dom 3 timmarna vi var där ^^


Emelie & Jimmy var snälla nog att plocka upp oss i Västerås efter krogen stängt.
Kom hem och käka, och sen gick jag och sov typ.

Så såg väl min lördag ut =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards