Alla inlägg den 5 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 5 december 2008 23:36

Robin ville att vi skulle kolla på den filmen, "The nightmare before christmas"
Jo man visst, tänkte jag. Det kan ju bli kul. Jag älskar ju skräckfilmer.


Jag tror jag måste ha sovit när folk har berättat om den filmen för mig.
Den är ju inget av det jag trodde den skulle vara.
En teckand komedi typ?
Här ville jag ha blod och slakt, men icke! Nu ska vi kolla på barnprogram!


Vad lurad jag känner mig! xD


Det blir säkert skitbra!
Ska slita bort han från hans dator nu, hämta min choklad, och sen blir det....film.




Av ♥ Estella B ♥ - 5 december 2008 23:06

En mysig tjejdag har jag haft idag.
Gick över till Jonna strax innan kl.17 Hon bjöd på fläskfilégryta med klyftpotatis och grekisk sallad till.
Underbart gott!

Efter det drack vi lite cider och kollade på Björn Gustafssons film, och sen på Robert Gustavssons film.
Det har blivit mycket skratt ikväll med andra ord ^^

Det är så sjukt skönt att umgås med vänner för omväxlings skull, känns inte som att det blir av allt för ofta nu för tiden. Inte heldagar iaf.
Det blir väl mest att man åker runt och handlar ihop, kanske tar en snabbfika då och då.

Nu har jag och Jonna iof börjat spendera fredagarna ihop med lite vin och prat.
Det är underbart. Så ska det fortsätta tycker jag!


Av ♥ Estella B ♥ - 5 december 2008 14:53

Mina julklappar har kommit :D Woohoo!
Jag beställde alla julklappar på nätet i år faktiskt (alla utom Jonnas och Robins) och nu ligger dom nere i kiosken och väntar på mig.


Det jobbiga är ju att jag beställde i Robins namn, och han jobbar till kl.21.30 ikväll, så om inte hans kära mor följer med mig och hämtar ut paketet, så kommer jag få vänta äääända till imorgon. Och det är väldigt länge kvar ska jag be att få tala om! ^^


Jag har ju köpt massa roliga saker till mig själv också, och jag vill ha dom nu!

Näe, det är väl bara att bita ihop. Be strong liksom xD Tänka på något helt annat! Haha

Nu går jag och plattar håret.
Peace!

Av ♥ Estella B ♥ - 5 december 2008 10:39

Uppe "tidigt" för en gångs skull. Good for me!
Kom i säng vid kl.04 imorse, jag har ju totalt vänt på dygnet. Inte såå bra kanske.
Får väl se om jag kan vända tillbaka de nu när jag är vaken före kl.12 för en gångs skull ^^


Det var Jonna som var duktig och fick upp mig ur sängen.

Hon skickade mess och frågade om jag ville käka middag med henne ikväll, och när jag skrev tillbaka att jag kunde göra det, så fick jag tillbaka typ "Tack :) Behöver verkligen de! Ringer när jag slutar"


Då är ju frågan -Är det nåt som hänt? Mår hon dåligt? Vad är felet?!
Jag kan ju inte fråga på mess heller, för hon kommer säkert ändå inte ha tid att svara förns efter lunch.


Och därför blev jag pigg och kunna inte somna om.
Det är ju bussigt att göra mig sådär orolig mitt på morgonkvisten ^^




Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards