Alla inlägg den 15 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 15 december 2008 19:52

Det "stora problemet" för mig har alltid vart att jag inte hittar fina tungpiercings.
Ett problem kanske det inte är, men det är jävligt tråkigt ^^
Jag har liksom en vanlig jävla kula, och har haft de i typ 5 år. Hur kul är det?


Men nu hittade jag värsta stället!!

Dom hade inte lite piercingar heller. Helt sjukt vad mycket fina saker!
Vart har dom gömt sig halva mitt liv?


Modeakuten finns dom. Nu ska jag fan beställa hela jävla affären!
(Dom har förövrigt jävligt snygga kläder också ^^ men det får bli en annan gång)

Av ♥ Estella B ♥ - 15 december 2008 14:11

Kom i säng runt kl.07 imorse.
Så börjas det igen. Varför kan jag inte bara SOVA på nätterna?!
Skapligt irriterande.


Idag har jag planerat ett inköp av JULSKINKA! Good God vad gott!
Tänkte första koka och griljera den själv, men så kom jag fram till att jag kanske inte behöver överdriva på det viset ^^
Jag är ju ingen mästerkock liksom. Vem försöker jag lura?


Det får bli en färdig julskinka. Iaf denna veckan. Får se om jag köper en till nästan vecka som jag kan leka med själv ^^


Tror att jag ska ta en dusch så att jag kan komma iväg till affären sen =)


Talk to you soon!



Av ♥ Estella B ♥ - 15 december 2008 05:57

Jag kan inte sova. Jag försökte, men de gick inte.
Denna gången var det inte "Om jag vann 5 miljoner, undra vad jag skulle göra då" tanken, utan det var....Hur jag ska möblera när jag tar hit mina böbler(?)
Jag vet, det är gärna sånt man ligger och tänker på kl.06 på morgonen.


För er som inte vet så har S min lägenhet eftersom att jag ändå bor hos Robin. Men jag har kvar alla mina möbler och det i min lägenhet.
Jag har nu tänkt att ta hit min tv-bänk och mitt soffbord, mest för att jag tycker dom är snyggare än Robins.
No harm, han tycker det han med ^^


Så kom jag att tänka på att om inte S har egna såna möbler, så kan han ju låna Robins så länge, dom som vi använder nu.
Är ni med?
It's a win-win situation, men mest win för mig xD


Nu ska jag slå på lite "Vänner" och vänta på att min trötthet ska knacka på =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards