Alla inlägg den 29 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 22:18

Klockrent att korgen typ är tom också! HAHAHAH xD


Jag vet inte med er, ni kanske har egna fingrar att knappa in "tjuvtittat.se" på ert tangentbord?
Villa bara visa er, ifall ni har missat denna bilden ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 21:19

Här ser ni mina vänner, mitt mästerverk!
Är det inte sjukt bra eller?
I soo am den nya Da Vinci!
HAHAHA!


Jag fick denna söta målarboken i julklapp av Robins gulliga moster Bettan.
Varför hon gav mig den är ju såklart för mina målar skills xD
.
.
.
.
.
Och den riktiga historien bakom det hela?
I somras så köpte ju jag en målarbok och kritor (Ja, till mig själv)
Sen satt jag på balkongen typ halva sommaren och målade i min fina bok.
Bettan såg ju det, så det var nog därför hon köpte en målarbok i julklapp till mig.
Gulligt tycker jag att det var =)

Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 20:35

Jag skulle visa er en bild på mitt fina mästerverk. Jag har tydligen gått och blivit den nya Da Vinci eller vad han nu heter.
Väldigt stolt är jag.


Ni får dock vänta med det, för min mobil har för tillfället tagit livet av sig.
(Jag är oskyldig......än så länge)


Och förövrigt...Jag har inga planer inför nyår :O
Väldigt stort är detta. Det faktum att jag har haft funderingar på att vara nykter under nyår är ännu större.
Det har ju inte hänt sen typ...Jag var 1? ^^


Nu mina små vänner ska jag hämta hammaren och klappa försiktigt på min mobil.
Vill han inte funka då så är det mycket möjligt att jag hämtar borren.
Oh yes, jag har en sån också.


Av ♥ Estella B ♥ - 29 december 2008 13:32

Jag vaknade på ett inte så bra humör idag. Min jävla lillebror ringde och messade typ 4 gånger bara för att han skulle ha sin jävla cykel från vår källare.
Okej om man ringer en gång och säger vilken tid man ska komma, men 4? Kom igen!


Idag är det tvättdag förövrigt, så det är ju inget spännande som händer i mitt liv direkt.


Jag sitter i köket och kollar på "Vänner"
Inte det bekvämaste kan jag ju tillägga.
Robin sitter i vardagsrummet och kollar på "Weeds", och Hampus har hörlurarna och sitter vid Robins dator och kollar på nåt barnprogram. (ja, Hampus är 5, så det är tillåtet ;) Därför kan ju inte jag sitta där inne och kolla på "Vänner"
Synd för mig.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards