Alla inlägg den 26 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 december 2008 20:19

Det började nyss.
Enda anledningen att jag tänker kolla på det i år, är för att Hon är med -
LaGaylia Frazier
När hon sjunger i reklamen så går det nästan för mig.
I'm soo in Love!


Tänk att hon har en så underbar röst att hon till och med fått mig att fastna framför tv4 ikväll.
Jag menar, det finns ju så mycket annat kul att göra en dag som denna.


Btw.. Har lilla Gry Forsell gått upp i vikt? Är hon gravid? Är det tröjan som gör så att hon ser ut sådär? Eller är det bara julmaten?
Hon får se ut precis hur hon vill för mig, det är inte det jag menar.
Jag bara undrar liksom.





Av ♥ Estella B ♥ - 26 december 2008 16:33

Prövade nyss min Volumaster. Måste bara säga att den var kung. Helt jävla amazing.


Jag gjorde de inte så noga eftersom att jag inte ska nånstans. Känns lite B att fixa värsta frillan bara för att sitta i soffan och glo hela kvällen ^^
Lite halvslarvigt, men GUD så bra! Mitt hår reste sig och det var ju hela poängen med den ^^


Nu ska jag bara köpa en hårprodukt. En hårmousse som tål värme, and then I'm good to go.
Varför jag ska göra det är ju för att frisyren blir mer hållbar med lite slem i håret ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 26 december 2008 14:12



Så, nu har jag vart duktig och tagit bilder på några av julklapparna. Creds till mig liksom, det tog ju bara 2 dagar ^^

Jag fick båda mina sminklådor som jag vill ha. Gud så roligt att leka med ögonskuggor, det är ju det bästa som finns! :D
Jag fick också min BJÖRN AXÈN VOLUMASTER!!
Som jag har längtat! Jag har inte prövat den än, jag ska inviga den om en liten stund.

Jag fick också det lilla parfym-kittet jag ville ha, med min älskade White Musk parfym, plus hudlotion och showergel till de =)
Och så värdens mysigaste sockor =)

Så, det var iaf några av mina julklappar =)


























Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards