Alla inlägg den 9 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 december 2008 22:16

I'm kind of bored.
Jag har gjort allt som finns att göra (allt som inkluderar att ligga på soffan med datorn på magen och slösurfa)
Now I'm all out of idéer!


Robin har redan gått och lagt sig, slö som han är. Mahaha xD
Han ska upp och jobba imorrn, så jag får väl lov att förlåta han för hans osocialitet ^^ Nice word!


Här sitter jag i köket och klappar på min brännskadade katt ^^ (Läs: Min katt brann)
Jag hörde nyss någon skrika någonstans i närheten. Lät som att någon höll på att bli ihjälslagen eller nåt. Man blir ju lite skraj sådär, but what to do liksom?



Tror att jag slår till på ett "Vänner" avsnitt eller två. Bara för ovanlighetens skull. Så att tiden ska gå fortare menar jag ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 9 december 2008 14:57

Detta kan ju vara en av dom bästa jullåtarna jag hört. På riktigt.
Ni ska veta att denna spelades dygnet runt (nästan iaf) hemma hos mig förra julen.
Jag älskar den! Den är uuunderbar ^^

Lyssna, ni har säkert hört den förr, om inte. Enjoy! =)

Av ♥ Estella B ♥ - 9 december 2008 10:47

Inatt kunde jag somna. Äntligen. Får hoppas det förblir så också.
Gick upp kl.08 imorse. Det var ju KFG som gällde denna underbara tisdagen ^^
Fanns inte mycket alls att göra där. Min handledare pratade med oss en och en, och sen kunna vi gå hem.


Risgrynsgröt
gjorde jag iordning till Mig och Robin när jag kom hem.
Enda gröten som är god nog att äta ^^


Jaadu...Mer än så här har jag nog inte att tillägga för tillfället ^^
Så...Peace!



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards