Alla inlägg den 19 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 19 december 2008 20:57

Jonna har vart seg hela dagen, och nu är kvinnan full också!
Hon har setat på sitt jobb och festat till lite. Hon går ju på semester idag, så hon var ju tvungen att fira det ^^


Hon messa nu och sa att hon fortfarande inte ätit, och att hon var full. Så frågade hon om jag ville komma över numiddag och vin.
Hon är ju inte snabb iaf!


Jag är inte omöjlig av mig, har jag setat och väntat på henne i 4 timmar, då ska jag fanemig ha mat och vin också! Så det så ^^


Får väl se om hon kommer hem idag eller om hon ringer imorrn bitti och säger att hon är hemma och vill äta mat. Höhö

Av ♥ Estella B ♥ - 19 december 2008 14:42

Jag fortsatte att överföra sakerna från min gamla dator igår iaf, det tog sjukt lång tid, och när jag äntligen var färdig hade klockan hunnit bli efter 2.
Typiskt.

Jag gick och la mig då iaf, och somnade väl någon timma efter sådär.

Längtar till ikväll
gör jag. Det är fredag. Börjar kännas som min och jonnas kväll ^^
Att umgås på fredagar har blivit som en liten tradition ju ^^
Vi ska intervjuträna mig ikväll :D Lite vin ville Jonna dricka också. Det är ju aldrig fel.


En dusch på det här också, så är vi igång sen ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 19 december 2008 01:05

Från min otroligt mobbade vän Kristian. Ett litet GB på QX som gjorde min natt mycket, mycket roligare!
HAHAHAHA



"Jag har tagit en drink mitt i natten för mig själv med endast mina tre hundar och två katter som vittnen... Efter det blev till och med denna lilla storyn rolig:

-Vad heter du då min lilla flicka?
-Arin
-K:t då?
-Ja, men bara lite.



Hahahahahahah!
What do we want??
WORLDPEACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Oh gosh! He's fucking hilarious!



Av ♥ Estella B ♥ - 19 december 2008 00:40

Satt och lyssnade igenom min musik. Så hittade jag denna gamla kärleken från förra sommaren.
Ååh vilka minnen som kommer tillbaka.


Ärla-badet bl.a, med Jonna lite titt som tätt. Den bästa vännen man någonsin kan önska sig <3
Åh vad jag saknar sommaren.


Varför kan det inte bara vara sommar året runt? Tänk vad lycklig jag skulle vara då. Och om jag är lycklig, då är alla andra lyckliga med. Så är det bara! ^^

Snälla ge mig sommar nu?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards