Alla inlägg den 23 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 23 december 2008 15:28

Såja. Nu är halva dagen avklarad iaf. Skönt. Nu är det bara andra halvan kvar.

Jag köpte min julgran idag :D Mamma tyckte att jag var tvungen att ha en gran, och jag säger ju inte emot. En gran fick det bli.
Nu är det klädd och fin :)
Psst. Bilden ser mycket värre ut än vad det är i verkligheten ^^

In i duschen en snabbis. Fixa iordning mig, och sen blir det över till Jonna.
Jag kommer inte så sömn förns efter kl.00 inatt.
Ett dygn vaken börjar göra mig snurrig i huvet. Jag får skylla mig själv.

Liten middag hos Jonna, och sen ska hon och jag byta julklappar.
Runt kl.18.30 kommer folket. Vi blir mellan 10 och 20 pers. En hel del med andra ord.

Då är det julklappsbyte, glögg, skinka och såklart -UPPESITTARKVÄLLEN!
Taggad? Hell yeah!


Av ♥ Estella B ♥ - 23 december 2008 10:01

Stressigt värre.
Jag har inte sovit på hela natten, och ändå är jag sen. Jag har haft hur många timmar som helst på mig menar jag.
Typiskt mig.


Jag ska gå o möta Jonna om 10 minuter. Ner på stan en snabbis ska det bli.
Måste köpa det allra sista inför imorrn och idag. Kjol, BH, bolaget och sist men inte minst -EN BINGOLOTT!!
Uppesittarkväll ikväll ju.

Efter vi vart på stan så åker vi o plockar upp min mamma, och sen blir det till att handla julmaten.

När det är klart så hinner jag hem en snabbis och fixa iordning mig, och sen blir det över till Jonna.

Snackar mer sen, have to go ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards