Alla inlägg den 6 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 december 2008 17:41

Nu är jag strax redo för kvällens underhållning. Ska bara platta håret, och sen går jag över till Jonna, och så tar vi bilen till hennes mamma och förfestar där en stund. Det är nämligen närmare till tågstationen från henne mamma ^^
Man får ju inte vara dum xD


Vi tar tåget till Västerås kl.20, sen kommer Jonnas pingla och hämtar oss, sen blir det förfest någonstans i Västerås, och efter det blir det självklart KLUBB KAK!
Som jag längtar! Jag har ju inte vart på den lilla gay-krogen på flera månader ^^


Och ja, det är ok att gå dit även om man inte är gay! ^^
Det är dessutom så mycket roligare då!
Man behöver inte vara "rädd" för sliskiga killar som står och försöker taffsa or whatever.


This is gonna be soo much fun!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 december 2008 15:55

Jag och Jonna var iväg och handlade en sväng.
Jag var ju tvungen att handla lite mat för våran kyl och frys stod helt tomma. Det är ju så jobbigt när sånt händer ^^

Jag hittade en asfin aromalampa (bild) också, så jag slog till på att köpa den.
Jag beställde ju min älskade doftolja med melondoft samtidigt som jag beställde julklappar, så jag fick ju den idag också =)

Nu luktar det underbart här. Det är verkligen den enda doftoljan jag fastnat för.


It Smells Like Heaven, and I will love it forever!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 december 2008 13:08

Så var det lördag igen. Så skönt då..
Har fått sova 4 timmar inatt iaf, sånt uppskattas ju ^^ Det kunna ju vart värre liksom.

Robin hämtade ut mitt paket från posten för en stund sen. Det tråkiga var ju att Picas julklapp inte fanns kvar, så dom skickade inte med den (logiskt nog^^)
och inte heller en av min brors julklappar.
Oh well, guess that's just my luck.

Resten fick jag, så man ska väl inte klaga allt för mycket.

Jonna frågade om jag ville med och handla. Isf är det ganska dags att hoppa in i duschen nu. Snart så.

Fröken flata
ville även att jag hänger med på Klubb KAK ikväll. Gay-krogen i Västerås.
Älska gay-krogar. I'm not gay, so I can do whatever the fuck I want to do!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 december 2008 03:42

Ibland kan jag ju inte hjälpa att bli lite rädd för mig själv.
Nu sitter jag här igen, klockan är snart 4 på natten och jag kan inte sova. Som vanligt med andra ord.

Trodde dock att det skulle gå bra inatt. Jag kom i säng runt kl.04 igår natt, och vaknade vid kl.10.30 imorse.
Det menas med att jag fått  mindre än 7 timmars sömn,och borde vara trött nu.
Jag borde kunna vända tillbaka dygnet med dom timmarna menar jag.
Men icke.

Jag är inte ens liiite trött! Vad fan är det för fel på mig? Seriöst!
Det här är ju illa!

Hur kul är det att sitta här vaken, pigg och ensam varje natt och glo på "Vänner"?
Låter det roande?
No, did'nt think so...

GOD DAMN IT!
Kind of sucks to be me.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards