Alla inlägg den 16 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 december 2008 22:04

Jag är nog lyckligast i världen just nu!
Jag har fått svar från Viking Line. Ni vet, jag sökte ju jobb där för snart 2 månader sen.
Nu har jag fått ett mejl.

De stod att dom fastnat för mitt brev, och vill att jag kommer på intervju i januari!
Fattar ni grejen? Detta är liksom a dream come true!


Visserligen är det inte bara jag som ska på intervju då, det var en liten grupp med folk.
Men det är ju bara att hoppas på det bästa, och kämpa på med intervjuträning så att dom fastnar för mig!


WOOHOO!!
Håll tummarna för mig nu era jävlar xD

Av ♥ Estella B ♥ - 16 december 2008 18:45

Åkte ner på stan med Jonna en sväng.
Vi skulle boka Gay-kryssningen den 26'e februari.
Jag vet, de är över två månader kvar, men man måste ju vara ute i god tid, vilket var tur eftersom att typ halva båten redan var uppbokad!

Så nu är vi inbokade, Jag, Jonna och Robin. Än så länge. Det lär ju bli en hel del fler!
Ooh, jag längtar redan! Kommer bli kungligt!

Det händer ju mycket där i början av nästa år.
På de 4 första månaderna är det 5 födelsedagar, 1 kryssning, och en 45-års-fest.

Det blir till att ligga i ^^
Med andra ord -En bra start på året?

Av ♥ Estella B ♥ - 16 december 2008 12:21

Idag har jag en bra dag. Jag är lättat, och därför glad. Det känns skönt :)
Var pyttelite jobbigt att gå upp ur sängen imorse bara.
Dels för att jag bara fått sova ca. 4 timmar, och dels för att Robin låg kvar och såg mysig och varm ut.
Jag kom upp iaf ^^


KFG
var det som gällde idag. Började kl.9 och slutade typ 20 minuter efter de ^^
Mycket värt att gå upp ur sängen för xD
Var ändå tvungen att stanna kvar och prata med min handledare.
Jag har en ny plan ju. Starta eget!
Mer om det sen ^^


Efter KFG var det ett par ärenden på stan, och sen gick jag hem.
När jag kom hem hade Robin dukat fram frukost åt mig <3
Så söt :)

Nu ska jag springa till kiosken med Ronja.
Talk to you later.

Av ♥ Estella B ♥ - 16 december 2008 01:37

Jag gick och la mig vid kl.22.30
Som jag alltid sagt -Om jag går och lägger mig innan kl.00, så kommer jag att vakna mitt i natten och inte kunna somna om.


Och nu sitter jag här!
Min kropp tror att den fått all sömn den behöver. Jag kan verkligen inte somna igen.
Var det smart av mig att gå o lägga mig så tidigt?
Nääe. Tror inte de va!


Hur fan ska jag veta när min kropp ska/vill/kan sova när den verkar ha ett liv för sig själv?


Usch vad trött jag blir på det här. Dags att ringa Dr.Phil kanske?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards