Alla inlägg den 28 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 december 2008 23:24

Lilla Bina kom och lämnade posten som jag hade hos henne idag.
Jag blev antagen till Komvux (inte för att de är svårt att komma in där, men ändå ^^) Jag sökte ju till MatteA, SvenskaA och EngelskaA kurserna, att plugga på deldistans. Jag var ju tvungen att ha dom ämnena för att komma in på högskolan sen.


Nu har jag lite bollar i luften känner jag.
Viking Line intervjun är ju nästa vecka också. Får jag det jobbet så är det ju klart att jag hoppar över Komvux.


Min fd. chef hade tydligen ringt för 2 dagar sen (såg inte att jag missat det samtalet förän idag) Jag har inte pratat med han på circus 8 månader, så lite nyfiken är jag ju på vad han vill mig nu.
Började fundera på om Åke sagt till honom att jag hade funderingar på att ta över hans krog. Vem vet.


Känns bra det här.
Jag börjar komma igång nu igen. Det behövs.
8 månaders arbetslöshet börjar kännas i kroppen.


Och btw, det enda NI behöver göra är att hålla era tummar och tår den 7'e januari. Det är då Viking Line intervjun är =)

Av ♥ Estella B ♥ - 28 december 2008 01:41

Aww, Jag hittade denna underbara "gamla" låten i min kära lilla Winamp (Åh vad jag älskar min Winamp när den är så här snäll mot mig)
Det är ju otroligt vad den påminner som sommren -07
Lisas student speciellt. Och Oskarshamn resan såklart. Den där gamla goda tiden.
Känns som hundra år sen. Tydligen är det bara förra sommaren :S


Jag saknar den där gamla goda tiden.
Den som uppfinner en tidsmaskin till mig ska jag.....Ååh, den ska få äga mig resten av sitt liv. Bara jag får komma tillbaka till sommaren 06 & sommaren 07.
Sen när jag stannat där ett tag, I'm all yours.


Nån som har lust? Kanske? Äga mig? Nån?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards