Alla inlägg den 14 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 14 december 2008 23:19

Jag har lagt mig inne i sovrummet. Behöver vara själv känner jag.
Känns som att jag aldrig är det nu för tiden. Aldrig. Ganska jobbigt ibland.
Alla behöver ensamtid. Så är det bara. Och just nu behövde jag min.


Har kollat på Wallander-filmen på 4'an. Den var faktiskt bra. Lite otippat att han dog...polisen...vad han nu heter?


Jag sa att Robin skulle ladda ner Wallander - Mastermind också. Han hade tydligen inte sett den. Så chockad jag blev. Hade för mig att han och jag såg den ihop nångång? Tydligen inte.
Han måste se den iaf, det är ju Wallanders bästa. Ryser bara jag tänker på den ^^

Ensamtid över?
Dags att kolla på filmen kanske.

Tack för mig.


Av ♥ Estella B ♥ - 14 december 2008 23:10

Jag är med och tävlar om detta fina halsbandet hos MissC =)
Allt du behöver göra för att delta i tävlingen, är att lämna en kommentar i hennes blogg.

Tävlingen avslutas den 18'e december. Var med du också =)

Av ♥ Estella B ♥ - 14 december 2008 15:17

Vill ännu en gång påminna er om det nya forumet för bloggare.
Varför jag tjatar på er hela tiden är för att jag vill att det ska komma in massor med folk så man kan diskutera massa roliga saker =D


Klicka här på knappen för att komma dit:
Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg
Det finns massor med saker att snacka om!


Och när ni ändå är i farten kan ni passa på att regga er hos bloggtrafik för att få mer besökare till din blogg =)


Är det inte världens bästa erbjudande så säg?
Vi ses där!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards