Alla inlägg den 2 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 22:54

Den låten, Petter - Logiskt, kom nyss på reklamen och jag fick tillbaka massa minnen. Från en tid tillbaka.
Jag är fortfarande helt såld på den låten, jag tycker den är underbar!
Petter är ju inte min största idol om man säger så, men denna låten blev jag kär i direkt..


Det kanske kan ha nåt att göra med att Robin skickade den till mig då vi var i "dejtingstadiet" fortfarande.
Länge sen. Snart 1 år sen.
Tiden går så sjukt fort.


Det är så logiskt, alla fattar utom du, du har inte en aning,
Att jag tänker på dig precis just nu.



Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 21:00

En riktig sego-dag fick det bli idag. Inte så konstigt kanske med tanke på mina sömnproblem ^^

Nu har jag släpat med mig min vän Mr.Laptop in i sängen och ska strax gosa ner mig bland täcken och kuddar.
Ska kolla på filmen på 3'an tänkte jag, och efter det slår jag nog till på lite "Vänner" för ovanlighetens skull ^^

Blir sängen tidigt ikväll tror jag. I need that!

Hörs vi inte mer idag, så hörs vi imorrn =)
Godnatt sötisar ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 17:06

En mamma och hennes son ~5 ska gå på bio och köper en barnmeny. Menyn består av en liten popcorn, liten läsk och en legoleksak.
Kassörskan ~18: Och så får du en liten bil av lego här av mig.
Pojken: Den här ska jag ge till min lillebror!
Kassörskan: Men vad snäll du är då! Vill du inte ha den själv?
Pojken: Nej, jag är inte så förtjust i lego.
Kassörskan: Nehe, vad gillar du då?
Pojken: Ja du, jag gillar massor med saker, men mest gillar jag nog att resa runt och se världen.


HAHAHAHA! Åh, vad småbarn är underbara!
(Tjuvlyssnat.se)


Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 16:31

(Psst, bilden är kanske lite dåligt tagen, det är iaf på mig och Robin i somras då han väckte mig för att han var uttråkad...Typisk Robin-grej)


Jag lyckades ta mig till KFG imorse,
så att ni vet att jag inte dog av trötthet.
Jag höll dock på att somna på "lektionen". Antingen så pratade hon om något som var så ointressant så att mina öron ville trilla av och mina ögon ge upp och dö, eller så var det bara för att jag vaken hela natten som jag kände på det viset.
Vad tror du? ^^

Efter jag slutat strax efter 10 så gick jag ner på stan och köpte knark apoteket, dvs. Alvedon.
Hämtade Robins julklapp också. Skitfint blev det =)
Sen svängde jag in på Hemköp och köpte lite frallor and stuff, åkte hem till Robin och käka frulle med han, och sen...

Tokslocknade jag!
ÅÅÅH, jag dog en liten sväng ^^ Helt underbart!
Tyvärr så kom Robin och väckte mig nyss och sa nåt om att jag borde gå upp för att kunna sova inatt.
Wtf?!
That's not cool!

Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 06:56

Jag tror jag börjar bli lite trött nu. Mitt huvud snurrar lite ^^
Jag tror att jag ska försöka få upp Robin om en liten stund så att han kan göra mig lite sällskap innan jag går.


Jag hade hoppats på att lilla Pica skulle vakna vid kl.04 idag med, eftersom att hon gjort det i flera dagar nu.
Men icke!
Självklart ska hon ligga och dra sig hela morgonen bara för att jag är vaken nu och vill ha röksällskap. Mahaha!


Nu i efterhand
så känns det som att detta inte vore mitt smartaste drag, att sitta vaken och vänta på att klockan ska bli 7.30
Jag ångrar mig verkligen, och kan lova att jag ska slänga mig i sängen så fort jag kommer hem sen!


Ett avsnitt till av Vänner, sen blir det på med ansiktet!


So long!


Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 04:51

Jag är vaken. Jag har planerat att inte gå och lägga mig.
När jag såg att klockan var 03.30 så kändes det helt ovärt att gå o sova eftersom att jag ändå ska upp kl.7.30
Nu är det ju liksom bara några timmar kvar ^^


So guess what I'm roar mig med?

Vänner, of course. Vad annars?
Dom får roa mig ett tag till, tills jag känner för att börja fixa iordning mig lite smått.


KFG är det som gäller om ett par timmar. Blir nog till att sitta där i 3 timmar för att sen gå ner på stan och köpa knark, dvs. MASSOR MED VÄRKTABLETTER!
Jag har fått sjukt ont i tanden igen. And still -Tandläkaren och jag är inte goda vänner, och det verkar inte som att nån vill tvinga mig dit under ett pistolhot?
How wierd!

Av ♥ Estella B ♥ - 2 december 2008 01:33

Now I'm Haaappy!
Jag lyckades få upp bilder och gjorde en total makeover på min blogg!
Den har nu gått från Rosa tema, till jultema! :D Vad tycks? Feel free to kommentera! =)
Sånt måste väl ändå gillas, det är ju ändå jul snart liksom ^^



Jag har även gjort klart kladden till alla mina personliga brev nu, så jag känner mig extremt duktig (vilket jag också är såklart ^^)


Nu ska jag göra Ronja sur och säga att jag sitter och kollar på Askungen 3, som hon var så taggad på att se, och som jag lovade henne att inte kolla på.
Mohahah! I'm Evil.
Men jag har tråkigt, och det är en bra ursäkt enligt mig. Är hon snäll så kan hon få kolla på den imorrn, och jag kan kolla på den med henne och låtsas som att jag inte vet någonting xD


Back to the Movie.
Later dude!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards