Alla inlägg den 3 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 3 december 2008 23:10

Min datamus är död!
Antagligen så är det mitt eget fel eftersom att jag alltid slänger omkring med den och tappar den i golvet lite då och då, men vadå, borde den inte tåla sånt?



Nu måste jag använda musplattan och det är inte min starkaste sida måste jag nog erkänna. Kanske för att jag inte har tålamod eller nån bra fingerfärdighet för att hålla på med skiten ^^
I'm gonna have to bye a new mus!
Denna gången ska den vara rosa, så är det bara! ^^



Nu till något roligare (enligt mig iaf)
JAG HAR JULPYNTAT! Ännu mera :D
Hängt upp glitter och kulor och sånt. I know, I know, det är lite för tidigt än, men eftersom att jag var rastlös så gick jag in till Pica och frågade snällt om jag fick, och hon sa "Jaa, eftersom att du frågar först så får du väl göra det"
Hahaha



Jag sprang ut ur deras lägenhet och in till mig och så började jag roa mig :D
Fiiint blev det! Nu blir Robin överraskad när han kommer hem imorrn ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 3 december 2008 20:51

Ingenting har hänt idag, så jag har ju inte så mycket att dela med mig av liksom ^^

Robin ska jobba natt idag för första gången, så han börjar nu kl.21, och slutar imorrn bitti kl.07
Det är första gången jag sover ensam på typ 8-9 månader. Haha, helt skadat egentligen.

Jag tror att jag ska passa på att plocka lite, fixa och dona lite sådär ikväll när jag ändå är ensam hemma.
Känns så mycket lättare att fixa saker då, för då kan jag ju göra det på mitt egna lilla vis ^^




Av ♥ Estella B ♥ - 3 december 2008 16:05

Hahaha!
Min underbart sjuka vän har slagit i huvudet tror jag.
Läs hans otroligt spännande intervju med den riktiga TOMTEN! :O
För att inte tala om Taliban-modet som kommer till våren.

Humor på Hög nivå people, på hög nivå! xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards