Alla inlägg den 11 december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 december 2008 20:05

Nu är jag ledsen. Eller kanske mer besviken.
Så går det när man har för höga förväntningar. Alltid händer de nåt skit!
Vi kunna inte köpa tv'n på Expert för att Robin hade för mycket krediter på andra ställen eller nåt.


Fine,
tänkte jag, då kan vi bara beställa samma tv på Komplett, för där får han köpa iaf.
Men så gjorde han mig ännu mera besviken och sa att vi skulle vänta till mellandagsrean och kolla om priserna sjunker då.
Det är fucking 3 veckor kvar, och jag tror inte ens att dom sänker varorna så jävla mycket så att det gör nån större skillnad om man köper det på nätet.


Nu är min dag förstörd.
Jag ville ju ha min fina tv :(
Och nej, jag är inte bortskämd! (även fast Jonna påstår de ^^)


Fuck Alla!!
Nu tänker jag lägga mig och vara deprimerad resten av kvällen!


Av ♥ Estella B ♥ - 11 december 2008 18:25

Nu ska jag strax åka och hämta min älskling. Jag har inte träffat han än, men jag vet att det kommer vara kärlek vid första ögonkastet!
(Jag lovar förresten att inte glömma bort min andra älskling Mr.Laptop, bara för att det kommer en ny vän i hushållet ^^)


Det är självklart TV'n jag pratar om :D Som jag har längtat!
Ett problem har jag dock. Det verkar som att ingen i denna staden har dragkrog på sin bil. Det kommer bli ett helvete att få hem min stora TV då.


Jenny sa att vi löser det då. Bäst för henne att hon har rätt! ^^
Håll tummarna för mig nu!

Av ♥ Estella B ♥ - 11 december 2008 14:35

Nuu är det igång!
Bloggtrafik har öppnat ett nytt forum!
Allt om bloggare och deras liv. Regga dig du också vettja.


Presentera din blogg - Byt länkar med varann - Diskutera design och utseende
Tips om hur man tjänar pengar på bloggen - Tipsa om tävlingar
Sälj och köp annonser.

Plus mycket mer!


Klicka här på knappen för att komma dit!
Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg


Av ♥ Estella B ♥ - 11 december 2008 03:12

Hellooo....Is There Anybody Out There?!


Robin kom hem för en timma sen. Lagom kalas var han nog, fast han ville inte riktigt erkänna det bara ^^
Jag kanske ska ta och tortera han ordentligt tills han erkänner? Typ kittla han under fötterna med en fjärder?
Är ni för eller emot de hårda angreppet? Mahaha xD


Jag har haft sällskap hela kvällen och halva natten iaf. Good for me.
Ronja har setat här inne med mig ända sen Robin drog.
Så snällt av henne ^^


Mario och musik är det vi har pysslat med.
Jag har bjudit magen på nån macka under kvällens gång också. Kände mig riktigt generös idag, så jag la till och med OST på mackorna ^^ Mahaha!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards