Alla inlägg under december 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 december 2008 16:33

Prövade nyss min Volumaster. Måste bara säga att den var kung. Helt jävla amazing.


Jag gjorde de inte så noga eftersom att jag inte ska nånstans. Känns lite B att fixa värsta frillan bara för att sitta i soffan och glo hela kvällen ^^
Lite halvslarvigt, men GUD så bra! Mitt hår reste sig och det var ju hela poängen med den ^^


Nu ska jag bara köpa en hårprodukt. En hårmousse som tål värme, and then I'm good to go.
Varför jag ska göra det är ju för att frisyren blir mer hållbar med lite slem i håret ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 26 december 2008 14:12



Så, nu har jag vart duktig och tagit bilder på några av julklapparna. Creds till mig liksom, det tog ju bara 2 dagar ^^

Jag fick båda mina sminklådor som jag vill ha. Gud så roligt att leka med ögonskuggor, det är ju det bästa som finns! :D
Jag fick också min BJÖRN AXÈN VOLUMASTER!!
Som jag har längtat! Jag har inte prövat den än, jag ska inviga den om en liten stund.

Jag fick också det lilla parfym-kittet jag ville ha, med min älskade White Musk parfym, plus hudlotion och showergel till de =)
Och så värdens mysigaste sockor =)

Så, det var iaf några av mina julklappar =)


























Av ♥ Estella B ♥ - 25 december 2008 18:38

Jag är jävligt sliten ska jag be att få tala om. Ni får tycka synd om mig idag faktiskt.


Jonna kom över på en liten jul-lunch för några timmar sen.
Jag rånade ju mamma på mat igår innan jag åkte hem ^^
Man måste ju få ett dagen efter julbord också, det är bara så det är! ;)


Pizza blev det nyss också. Inte världens godaste pizza, men den dög.
Köpte från Venezia, och där brukar jag ju inte handla ifrån.


Nu ska jag nog ta mina toffifee och gå in o lägga mig i sängen och glo på film.
Bara 2 timmar kvar till "Pirates of the caribbean"
Den måste jag ju se ^^


Btw. Bilderna får ni imorrn. Eftersom att jag bara råkar ha mobilkamera så kan jag inte fota nu. Bara för att den kameran suger och det blir lagom kassa bilder när de är mörkt ute. Så är det, ni får hålla utkik imorrn istället =)


Puss på rumpan, och sov sött ikväll ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 25 december 2008 15:31

Julen spenderade vi hos mamma (som sagt)
Vi satte oss och käka när Robin kom vid kl.14 Efter det så fick Kayla öppna sina julklappar. (Det är min systerdotter för er som inte vet det)
Hon fick öppna dom eftersom att syster och hennes karl skulle iväg och fira jul hos hans föräldrar.

Vi andra fortsatte kolla på Kalle Anka, sen öppnade vi våra klappar, och efter det blev det ölspel, shotspel och "jag har aldrig" leken.
Det slutade med att alla var skapligt runda under fötterna ^^


Klockan 20.30 kom Robins moster och hämtade oss, Anna-Karin och Adam följde med hem till oss också.
Jag och Robin gick in till Pica och fortsatte öppna julklappar :)
(Jag ska lägga upp bilder om en stund. Ska bara gå och handla först ^^)

Putte, Sammy och Lillrobin dök också upp, så festen fortsatte alltså hos oss.
Fia och Carro kom en sväng också :)

Vi avslutade partyt runt kl.03
Jag käkade några julknäcke och julskinka, och sen blev det sängen :)

Underbar julafton hade jag. Tack för det <3

Av ♥ Estella B ♥ - 24 december 2008 22:25

Jag har haft en underbar jul. Den har vart helt perfekt. Bättre går det inte att få :)
Lägger upp bilder på klapparna och så imorrn. Nu är det FEEEST!! :D


Av ♥ Estella B ♥ - 24 december 2008 09:22

Så var frukosten avklarad.
Jag är duschad, och ska nu börja sminka mig och fixa håret.

Byta julklappar med Pica och Ronja, och sen kommer Jonna och hämtar mig och kör mig till min mamma.
Robin slutar kl.13.30, så han kommer till mamma då :)

Julmat, julklappar och Kalle. Allt det där vanliga man gör på jul, det är väl det jag kommer att göra idag, och antagligen alla andra också ^^

Imorrn får ni se min julklapp jag fick av Jonna. Helt amazing!
Jag kan även lägga upp bild på Bäärit. Bävern jag fick i julklappsbytet ^^ Haha

Hörs imorrn, right? :)

GOD JUL PÅ ER BLOGGARE (och icke bloggare ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 24 december 2008 07:34

Jag måste ha somnat som en stock igår. Har varken vaknat av telefonen (utom Ronjas sms!!!) eller av att Robin gick upp till jobb imorse.
Inte så konstigt kanske.


Nu är det julfrukost uppe hos Titti som gäller. Kl.08 på julaftonsmorgon. Är inte de en perfekt tid eller? Höhö


Ska in till Ronja och Pica och se om dom vaknat än.
Talk to you soon :)

Av ♥ Estella B ♥ - 23 december 2008 15:28

Såja. Nu är halva dagen avklarad iaf. Skönt. Nu är det bara andra halvan kvar.

Jag köpte min julgran idag :D Mamma tyckte att jag var tvungen att ha en gran, och jag säger ju inte emot. En gran fick det bli.
Nu är det klädd och fin :)
Psst. Bilden ser mycket värre ut än vad det är i verkligheten ^^

In i duschen en snabbis. Fixa iordning mig, och sen blir det över till Jonna.
Jag kommer inte så sömn förns efter kl.00 inatt.
Ett dygn vaken börjar göra mig snurrig i huvet. Jag får skylla mig själv.

Liten middag hos Jonna, och sen ska hon och jag byta julklappar.
Runt kl.18.30 kommer folket. Vi blir mellan 10 och 20 pers. En hel del med andra ord.

Då är det julklappsbyte, glögg, skinka och såklart -UPPESITTARKVÄLLEN!
Taggad? Hell yeah!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards