Alla inlägg den 1 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 januari 2009 21:11

Första dagen på nya året och jag har legat småbakis hela dagen. Det har väl visserligen typ halva Sveriges befolkning också gjort, så varför klaga ^^


Robin och jag har legat och latat oss i soffan framför tv'n/datorn hela dagen.
Vi beställde en kebab-familjepizza också. BAKISMAT :D
Jag kan liksom äta tills jag dör :p Haha


Efter vi moffat i oss tills vi blev mätta så tog vi en powernap. Varför Robin skulle göra det är för att han jobbar natt nu, och behövde energi. Jag hängde bara på. Sova är ju aldrig fel liksom ^^


Nu sitter jag här i min ensamhet igen. Ska värma lite pizza och slå på "Vänner"
Det hade ni väl kanske räknat med redan ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 1 januari 2009 21:01

Jag känner att det här året kommer bli toppen.
Just nu är allt med mig.


Jag kom in på Komvux, och jag har en jobbintervju nästa vecka. Kan det börja bättre?
Det vore väl isf om jag får jobbet förstås ^^


Känns bra det här. Nytt år, nya tag. Gillar det uttrycket :)
Nu ska det kämpas!

Av ♥ Estella B ♥ - 1 januari 2009 14:10

En riktigt mysig kväll hade vi igår :)
Vi sket i att åka på nån av festerna och gjorde en egen liten fest istället ^^

Vi började inne hos Saife och Sabina, och sen flyttade vi hem till oss.
Det blev bara Jag, Ronja, Robin, Adam och Saife. Perfekt faktiskt, mer folk krävs inte för en rolig kväll ^^

Vi satt och spela lite ölspel och bara snackade.
Strax innan kl.00 gick vi ner på stan. Jag mötte upp Jonna för en nyårskyss också. Sånt krävs ju ^^
När vi pussats så drog hon till Harrys och vi stod och kollade fyreverkerierna.

Vilka pangpangs ^^
Så sjukt fint. Tror aldrig jag njutit så mycket av fyreverkerier i hela mitt liv.
Så otroligt vackert.
Bra gjort Eskilstuna! Som ett stjärnfall!


(bilden lånade jag förresten från ekuriren.se)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards