Alla inlägg den 14 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2009 20:13

Det blidde ingen promenad idag.
När jag kom ut ur duschen så hade solen typ gått ner redan. Det kändes ju jävligt bra.
Att jag inte tänkte på den lätta! Att solen bara är uppe i ett par timmar och att man får stressa igenom dagen om man vill hinna få solsken i ansiktet, det är ju så vintern plågar mig ^^



Nu jävlar ska jag baka negerbollar för kung och fosterland!
3 dubbel sats är bra skit! xD



Jag är chokladsugen för er som undrar varför jag tar i på detta viset ^^
Och nej, jag lär inte äta upp alla idag xD


Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2009 19:32

Ser ni vad de står? Det blev lite litet, håller med. Men jag pallar inte att göra om den, så det får duga.
Den kommer här med om det är någon som vill sno den ^^



Man får bara svara med ETT ord på varje fråga, remember that!



1. Var är din mobiltelefon?
Soffan

2. Var är din andra hälft?
Hemma

3. Ditt hår?
Brunt

4. Din mamma?
Bäst!

5. Din pappa?
Död

6. Det bästa du vet?
Lyckan

7. Din dröm inatt?
Ingen

8. Din dröm/ditt mål?
Radhuset

9. Rummet du är i?
Köket

10. Din hobby?
Pyssla?

11. Din skräck?
Blod

12. Var vill du vara om 6 år?
Långt

13. Var var du igår kväll?
Hemma

14. Vad är du inte?
Ledsen

15. En sak du önskar dig?
Jobb

16. Var du växte upp?
Eskilstuna

17. Det sista du gjorde?
Åt

18. Dina kläder?
Kjol

19. Din TV?


20. Ditt/dina husdjur?
Kisse

21. Din dator?
Underbar!

22. Ditt humör?
Glad

23. Saknar någon?
Mamma

24. Din bil?
Nej

25. Något du inte har på dig?
Strumpor

26. Favoritaffär?
Gina

27. Din sommar?
Perfekt

28. Älskar någon?
Många

29. Favoritfärg?
Rosa!

30. När skrattade du senast?
Nyss

31. När grät du senast?
Helgen









Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2009 13:50

UUUNDERBART VÄDER IDAG! Sånt gör mig glad :D
Om man kollar på ett av mina inlägg för ett år sen, så var det vårväder idag då med.
De är coolt! ^^


Inga planer har jag dock för dagen. Funderar på att ta en promenad faktiskt.
Det är ju så soligt och fint ute :)


Talk to you later peeps ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards