Alla inlägg den 28 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 22:51

Tror jag ska ta o nanna kudde nu. Känner mig helt död!
Tror jag överdrev en aning med middagen tidgare, känns fortfarande som att jag ska spricka. Uh!
Bra är ju de sista jag mår för tillfället.


Tidig morgon imorrn. Mamma kommer o tar en kaffe strax efter kl.09, och sen ska hon och jag ner och ta en shopping runda.
Måste hitta födelsedagspresent åt Robin. Vet nog vad jag ska köpa, så de blir inte så jobbigt för mig ^^


Godnatt folks!
Peace.

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 19:58

OMG! Jag dog nästan lite. Känns som jag satt och åt i flera timmar. Jag ville bara ha mer och mer, och det tog liksom aldrig slut xD
(Jag låter som en matberoende tjockis! Hahaha)


Det är helt sjukt att grekisk sallad nästan bara blir godare och godare varje gång man äter det. Som att man glömmer lite hur gott det är, fast jag alltid tjatar om det.


Mm, denna måltiden får bli ett minne för livet! xD
Imorrn igen? ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 17:27

Jag har gått och kärat ner mig. I kamerorna. Jag vill ha. Jag ska ha. En av dom iaf.
Den ljusrosa? Den mörkrosa är iof coolare.
Jag är i stort behov av en kamera känner jag. Min mobilkamera suger ju kuk.


Tror faktiskt att jag tänker gå ner på Clarres med mamma imorrn och kolla om dom har några fina kameror där. Det borde dom ju ha liksom. ^^


Väldigt givande inlägg känner jag!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 10:37

Ååååh! The heaven of shoes <3
Jag skojar inte -Dom har för fan allt. Och det är sjukt billigt!
Jag är i chocktillstånd tror jag.


Mina favoriter på bilden. Det är mycket möjligt att dom "råkar" hamna hos mig om nån vecka.


Vill ni också veta var? ^^
Hääär --->SKOOOOOR
Enjoy lovely people!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 09:04

Jag känner ett stort behov av kärlek idag. Jag vet inte varför.
Robin är och jobbar, vad gör man då?
Det är hela 7 timmar kvar tills han slutar. Typiskt.
Jag får väl kramas med katten så länge. Hon tycker dock inte att det är lika kul som jag gör ^^

Tror jag ska bädda ner mig i sängen och slå på en film.
Vad gör man annars en onsdag som denna?

"I'd cross that desert to be where you are, all the things I'd do to be close to you"

Av ♥ Estella B ♥ - 28 januari 2009 07:39

Jag dog igår. Mådde inte riktigt bra tror jag.
Gick o la mig i sängen strax innan 22(!), det har jag ju inte gjort sen jag var typ...7 eller nåt.
Men gud så skönt det var! ^^


Kändes som att jag var på väg att bli sjuk eller nåt, men nu mår jag ju bra igen.
Weird.


Nu är jag uppe med tuppen istället! Kollar på "Vakna med the voice" Bra skit!
Lite frukost på det här, sen sätter vi igång dagen =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards