Alla inlägg den 24 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 24 januari 2009 18:55

Jag ska erbjuda er alla en chans att besöka Knullisbloggen.
Bara för att den heter knullis så betyder inte det att allt handlar om sex....
Men det är inte långt ifrån xD


Nej då. Det finns så mycket mer.
Dom sjuka intervjuerna han har. Den där med tomten tex. Hahaha
Det finns en hel del tips också, till både killar och tjejer.


En hel del porr, en nypa humor, och lite sås på det, så har vi Knullisbloggen.
Enjoy!


Av ♥ Estella B ♥ - 24 januari 2009 18:11

Jag har lekt med min flata heela dagen! ^^
Åkte först och handla och sen släppte hon av mig på gamla jobbet.


Det min fd.chef ville?
Såklart en stor tjänst. Att jag inte såg den lätta.
Han vill att jag åker på en kurs i 3 dagar. Kursen kostar 6000.
Han vill sen att jag tar lån på 20.000 för att kunna starta upp hans restaurang igen.
Men andra ord -Han vill att jag ska ta på mig alkohollicensen eftersom han blev av med sitt, och sen vill han att jag ska gå in i företaget lite.
Att företaget ska stå på mig också.



Det var det jag ville. Ta över företaget. Men när jag satt där idag så slog det mig.
Den restaurangen kommer aldrig gå uppåt. Man kommer aldrig tjäna bra pengar på den, så varför ska jag slösa tid och energi på den?
Jag kommer aldrig komma någonstans i livet då.


En bra erfarenhet, visst.
Men jag behöver nog inte den meriten.
Nu vill jag bara ha ett vanligt jobb.



Nej. Starta eget får bli en annan gång. På en annan krog.

Av ♥ Estella B ♥ - 24 januari 2009 12:17

Så vaknade jag idag med. Spännande ^^


Jag ska strax åka iväg med Jonna en sväng. Vi ska åka o handla. Trevligt, trevligt.
Jag ska be henne släppa av mig i Nyfors sen, så jag kan gå o kolla vad chefen ville mig.


Ska sätta på mig ett ansikte nu.
Snackar mer när jag kommer hem :)


Peace!


Av ♥ Estella B ♥ - 24 januari 2009 01:22

Robin och Jag har kollat på den filmen. Thomas Järvhedens nya alltså ;)
Svinbra var den! Riktigt jävla rolig!
Helt klart värd att se.



Den släpptes på dvd i förrgår.....Eh...så ni vet xD


Den får mina 5 av 5 stjärnor

"Seriöst Roligt" var ju helt klart rätt namn på filmen!


Nu ska jag kolla på bonusmatrialet! =D


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards