Alla inlägg den 13 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 januari 2009 20:54

Jag håller på att uppdatera min blogg. Lägger in alla gamla inlägg igen. Dom från 2005.
Det är därför jag bombar er ;)
Så att ni inte tror att jag hittar på en massa skit för att får uppmärksamhet menar jag ^^

Inget att bry sig om...Jag är snart klar.


Av ♥ Estella B ♥ - 13 januari 2009 18:09

Måste bara dela med mig av denna videon.
Jag älskar den.
Jag älskar låten, den är fucking amazing!

Och sist men inte minst -Älska Svampbob's sköna inlevelse! HAHA <3


Av ♥ Estella B ♥ - 13 januari 2009 12:37

Jag har haft en väldigt givande dag hittills. Och nej, jag vaknade inte nyss ^^
KFG var det som gällde idag, som så många dagar förr.
Idag gick vi igenom juluppgiften vi fick. Vi har ju inte vart på KFG på typ 3 veckor, så vi har haft en uppgift att göra under dom 3 veckorna.


Jag som är som jag är gjorde uppgifterna igår (A)
Dom bestod av 5 papper man skulle fylla i. Om vad man gjort under dom 4 månaderna man haft på KFG, plus vad man ska göra de kommande 2 månaderna som man har kvar på KFG.


Jag fyllde i papprena lite snabbt och så gick jag igenom dom med Lotta idag.
Samtalet som skulle ta 30 min tog 1 timma. Hmpf.
Vi hade en trevlig pratstund iaf ^^


Nu känner jag mig taggad igen! Först ut på det nya året blir att ta reda på allt som finns att veta om att starta eget. Sen blir det lite jobbsökningar också.
Känns fint detta! =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards