Alla inlägg den 16 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 januari 2009 16:26

Jag vill ge er ett förslag. Eftersom att jag är snäll av mig så vill jag inte att mina medmänniskor ska blir ruinerade på att köpa glasögon.
Jag har själv en pojkvän som använder glasögon, så jag vet hur dyrt det är.


Jag har tidigare tittat på glasögon hos några optiker här i stan. Jag gjorde däremot en sökning på Google idag,  och hittade att Lensway säljer billiga  glasögon. Det finns ju egentligen hur många optiker som helst, som favioptik och så.
Men det jag fastnade för är att dom här har glasögon för en billig peng.


Av ♥ Estella B ♥ - 16 januari 2009 14:46

Mötet sket sig lite. Det var mitt eget fel.
Fd.chefen skulle åka o basta, och jag ville inte följa med på det äventyret eftersom att jag hellre går ner o möter Eve på stan i tid, så att det inte blir allt för sent.
Varför de inte ska bli sent är ju för att bolaget stänger kl.18 ^^


Ikväll blir de party!
Sjukt kul att bara va med Eve o festa för ovanlighetens skull.
Och bara för det så kommer det inte bli bara hon och jag ^^
Det gör inget isf. Höhö


Äh, I'm out!
Hörs senare peeps!



Av ♥ Estella B ♥ - 16 januari 2009 11:10

Helloooo sweeet friday!
Vilket underbart väder det var att vakna till idag. Det betyder alltså att jag är på bra humör :D


Vårkänsla på hög nivå. Solen bara strålar! Looove it!


Ska strax hoppa in i duschen. Sen i eftermiddag ska jag se om jag får till ett möte med fd. chefen. Han får nog komma och hämta mig då känner jag ^^


Evelina vill leka med mig idag :D

Hon ville festa, och Jag vill festa med henne.
Det påminner så mycket om i somras när man umgås med henne. Vi har alltid så sjukt kul. Hon påminner så mycket om mig själv, jag tror de är det som gör det ^^



Jag ska möta henne nere på stan i eftermiddag iaf, sen får vi se vart vi hamnar ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards