Alla inlägg den 12 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 12 januari 2009 23:05

Hittade detta filmtipset hos Fröken Kyssar tidigare idag. Den verkade bra, så jag var tvungen att se den.


Jag har kommit typ halvvägs på filmen, och jag måste säga att människorna verkar ovanligt glada när dom pratar om deras vänner/familj som tagit sitt liv vid Golden Gate Bridge. "Glada" kanske är fel ordval, men dom verkar inte särskilt ledsna.
Det är inte det där vanliga man brukar se på olika dolumentärer, att folk är helt förstörda.
How come?


Måste också säga att den är väldigt långtråkig. Kanske okänsligt av mig, men jag blir lite stressad av den. Just för att den är så tråkig :S


Ska kolla klart på den, den kanske blir bättre?



Ah just de...Handlingen:
Fler människor än någon annanstans i världen väljer att avsluta sina liv vid Golden Gate Bridge i San Francisco. Här får vi en inblick i det mörkaste och kanske det mest svåråtkomliga hörnet i människans sinne. De 24 personer som dog vid Golden Gate Bridge under 2004s öden är länkade genom ett fall på fyra sekunder.
(från Lovefilm.se)


Av ♥ Estella B ♥ - 12 januari 2009 17:54

Verkligen ingen bra dag idag. Allt är skit. Ingenting får man säga.
Ibland hatar jag det här mer än allt annat.
Jag måste härifrån. Jag orkar inte.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards