Alla inlägg den 4 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 januari 2009 20:25

Det är filmkväll som gäller ikväll. Tyvärr så är jag inte på världens bästa humör.
Allt stör mig och jag vet inte varför.


Vi ska iaf kolla på "Mothman" som går på 4'an kl.21 Den verkar kung! Får hoppas att den är det också =)


Mer än såhär har jag inte vart med om idag faktiskt. Förutom promenaden med Jonna till Hemköp i 16 minusgrader. Jag önska att jag kunna säga att jag aldrig mer ska gå ut när det är mer än 1 minusgrad. Tyvärr funkar inte livet så.


Varfär kunde inte jag födas till en Björn istället?!


Av ♥ Estella B ♥ - 4 januari 2009 01:40

Jag sitter och kollar på "Vänner". Jag har kommit till det avsnittet där Rachel och Ross tar ett break och han är otrogen. Det är lika deprimerande varje gång, och jag kan ju lova att jag sett det minst 20 gånger. Jag är ju en Vänner-nörd för er som inte fattat det än ^^


Anyway...
Jag ville ju göra mig själv glad igen. Så jag passade på att ta en liten shoppingrunda på nätet ^^
Shopping är ju som bäst när man är smådeppig ^^


Jag hamnade hos "Yves Rocher" där dom lämpligt nog hade rea. Hur kul tror ni jag har haft? :D
Rea är det bästa som finns ju! Jag kom undan med massa kul saker för en liten summa. I Like!

Nu ska jag bara orka gå och vänta på leveransen ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards