Alla inlägg den 17 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 januari 2009 16:51

E kom ner till oss och sjöng på denna låten.
Den är ju så jävla bra, och jag har inte hört den på 70 år, så jag var tvungen att dela med mig av den till er.


Lite nostalgi igen? ^^


Av ♥ Estella B ♥ - 17 januari 2009 14:47

Jag är så sliten. Jag vill bara avlida liksom!


Eve och Jag började förfesten runt kl.17 igår.
Sen hakade Robin och Ronja på också, och Adam kom förbi han med.
Vi satt här och festade tills vid kl.22, då kom Nail och hämtade oss och vi åkte till Dennys krog.


Där blev det cider och karaoke. Eve stod för sjungandet men hon tvinga med mig upp på 2 låtar. Så I am so sorry för alla som var i närheten xD


Vi drog från krogen runt kl.1, vi åkte alla hem till oss igen och efterfestade.
Sammy och Lill-Robin dök upp då också.


Det hela kalaset avslutade vi runt kl.04, på ett inte så bra sätt.
Sammy och Lill-Robin gick hem till Viptorp. (Det är typ 7000 mil! Jag sa att dom skulle ta en taxi istället, men icke!)
Eve och Adam sov på våran soffa (Hahaha, man kan tro att det står "Eva & Adam" Så passande de hade vart xD)
Jag gjorde Ronja ledsen (tänker inte gå in på varför)
Och Robin och jag blev osams.


Det hela slutade bajs alltså.
Men men, så kan de gå när....man är onykter xD
Vi mår bra nu iaf.
Eller nej, inte bra. Jag är bakis. Men vi är alla sams nu iaf ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards