Alla inlägg den 19 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 19 januari 2009 16:53

NU har jag fått min lasagne :D
Alltså är jag just nu mätt, fet och lycklig! Mahaha ^^


Ska strax åka iväg med fd.chefen
Han kommer och plockar upp mig. Jag ska bara berätta det för han först xD
Just för tillfället verkar han vägra svara i telefonen fast att han vet att jag ska ringa.
Det blir så när man ska ha tag på en överdrivet upptagen människa kan jag upplysa er om ;)


Jag ska ju prata med honom om det där med att öppna eget. Det är alltså därför jag är desperat på ett möte med honom.
Får se hur det här ska gå =)

Av ♥ Estella B ♥ - 19 januari 2009 14:22

Ni vet...För över en månad sen, den 15'onde december för att vara exakt, så beställde ju jag några tungpiercingar.
Dom kom IDAG(!)
Seriöst. Jag kan ju berätta för er att det var sista gången jag beställde från den sidan iaf!
Ofta man ska behöva vänta över en månad på leverans? :S


Jag fick iaf (snälla som dom var) en extra tungpiercing. Vet inte om de var för att dom kände sig skyldiga, eller för att just dom piercingarna inte säljer så alla får en gratis? :P
Äh, jag ska väl va tacksam för den, även om den inte direkt var något att hänga i julgranen :P


Jag beställde dom på bilden iaf =) Dom två de går att välja färg på valde jag ju såklart rosa!
Och så en ögonbrynspiercing som var meningen att Jonna skulle få i julklapp.
En månad sen julklapp nu då ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 19 januari 2009 11:07

Vaknade tidigt idag, duktig som jag är ^^
Har setat och fixat med alla jävla papper. Jag får ju mer papper på posten än vad fan ett pappersbruk tillverkar på 1 år.
Det är så det känns iaf.


Ska försöka få till ett möte med fd.chefen idag.
Ringde han tidigare och då sa han att jag skulle ring efter kl.16 när han slutar.
Får väl hoppas på att han har tid att ses idag.


Mer planer än så har jag inte för dagen.
Längtar till eftermiddagen. Jag får Lasagne till middag idag nämligen!
Det bara knullar i mun på mig! Jag ska fan äta tills jag döööör! Mahahaha xD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards