Alla inlägg den 31 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 31 januari 2009 18:11

Ikväll är det Reggaefest my people!
Mina gamla Dj's har ju förflyttat sig till Java nu. Jag träffade en av dom igår, Maz, och han tyckte att jag skulle komma dit.


Evelina ville också dit. Så jag ska fixa iordning mig om en stund, sen ska jag gå o hämta mitt vin hos Jonna, och sen blir det en liten promenad till Nyfors.


Ska sitta hos Eve och förfesta ikväll igen. Mycket möjligt att ölspelet dyker upp då. Haha


Det blir nog en toppen kväll :)
Happy Lördag Folks!

Av ♥ Estella B ♥ - 31 januari 2009 15:16

(Fittkamera = Fittbild!)


Hej!
Jag är lite sliten.


Satt hos Evelina och förfesta till typ kl.00 igår.
Jonna åkte ganska tidigt så jag och Evelina roade oss med ölspelet.
Jag kan ju berätta för er, om ni inte visste de, att man måste ha vänner om man ska spela det spelet. Man måste ha vänner som går med på att spela det spelet.


Jag och Eve lekte själva ^^
Det var de mest komplicerade spelet jag någonsin spelat. Vi fattade typ noll.
Vi hittade på lite egna regler istället, det funkade ju liksom lika bra.
Fulla blidde vi, och det var ju det som var grejen med de hela ^^


Vi drog till Hyttan sen. Det var karaoke där, det vara nog bara därför Eve ville dit. Hon fick dock inte sjunga eftersom att dom snart skulle stänga och det var redan många som skulle sjunga.


Efter Hyttan stängde drog vi ner till stan och käkade på Rundan.
Jag mötte min bror och Robin där, så Eve och jag skildes åt och jag var på G att följa med brorsan på fest i T-hälla.


Jag kom dock på mig själv sen.
Vad fan skulle jag ut på vischan och göra?! :S
Det var tur att det fortfarande fanns lite vett i mitt huvud och att bussen gick förbi mitt hem.


Jag hoppade av bussen, gick hem och kröp ner bredvid Robin i den varma, mysiga sängen!


Kul kväll var det iaf. Vi kör ikväll igen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards