Alla inlägg den 22 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 22 januari 2009 18:08

Robin kom hem från jobbet strax efter lunch och sa att han hade ätit pannkakor.
Så nu är jag tvungen att göra pannkakor. Han kan ju inte bara komma hem och fresta mig sådär ^^


Jag har inte ätit pannkakor på en evighet! Jag minns inte ens när jag gjorde de sist.
Skadat. Det som är så enkelt att göra egentligen.


Snart får jag mina pannkakor iaf :D
Robin åkte iväg och handlade lite ingredienser bara.
Jag ska äta tills jag dööör xD

Av ♥ Estella B ♥ - 22 januari 2009 12:44

Jag känner det lite som att jag borde ha skitit i att gå upp ur sängen imorse.
Vädret är ju helt åt helvete! Dimmigt som fan och man ser ju inte en meter.
Det är ju kanske mer synd om dom som är tvungna att gå ut idag, men jag tar rätt illa upp jag med, även om jag kan sitta inne!

Trots detta negativa humöret har jag hittat något att roa mig med ^^
Det är mest Robins fel att jag hittat denna sida. Eftersom att han alltid är där inne så har jag ju råkat sett hur kul vissa grejer är.

Existenz.se
Snacka om att hänga ut folk, men gud vad roligt det är att se! Hahaha
Jag har setat där inne i typ en timma nu, och jag tröttnar inte ^^
Det är bra skit med andra ord!

Av ♥ Estella B ♥ - 22 januari 2009 01:43

Ronja och jag har setat typ halva natten och kollat in alla min bilder på datorn ^^
Det är ju några tusen sådär lagom och bra, så det har ju tagit sina timmar liksom.


Vi blev klara nyss. Tur det så att man kan gå o sova snart. Den lilla flickan tvingade mig nämligen att gå igenom precis alla bilderna! Hahah ^^


Det är ganska pinsamt sådär. Eftersom att jag själv inte sett bilderna på evigheter (förde över dom från gamla till nya datorn för inte så länge sen) så vet man ju aldrig vad som kan dyka upp xD
Godingen på bilden över tex. Hahah
Det var tider de. Jennnys 23-års kryssning. Jag var alltså typ...18 på den bilden.


Så tiderna kan förändras. Det är helt sjukt egentligen.
Ååh, jag vill tillbaka! <3


Ge mig en tidsmaskin någon?

Av ♥ Estella B ♥ - 22 januari 2009 01:24

Sabina skrev en kommentar till mig. Hon tycker tydligen att jag misskött mig på något konstigt vis? ^^
Hon skrev "Ella Ella.. Vi vill ha recencitionen med på dina filmer.. Du kan inte bara locka oss med att "Nu ska jag kolla på denna filmen" och sen inte BRA eller ANUS.. Visst var den BRA?? ;)"


Så jag ska berätta för er kära vänner vad jag tyckte om filmen "Låt den rätte komma in"  som jag såg igår.


Jag kan säga så mycket som att den var jävligt bra för att vara svensk, för kom igen, när har Sverige någonsin gjort en riktigt bra film?
Förutom typ...Beck o Wallander o såna. För dom är ju bra ^^


Jävligt bra scener
har dom gjort, så de får ett stort plus!
Jag är inte så mycket för vampyrfilmer, men för att vara en sån så var den jävligt bra. Bättre än de flesta andra vampyrfilmerna som finns alltså ;)


Så...Om du inte sett den så kan jag iaf säga att den är värd att se.
Den är gullig om inte annat =)
DEN FÅR ALLTSÅ BLI BRANUS!! (blandning mellan BRA och ANUS för er som är slow;)


Varsegood Bina ^^ (och ni andra som ville veta vad jag tyckte förstås  ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards