Alla inlägg den 25 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 25 januari 2009 23:35

Eftersom att Kyssar klagar över sina granne, så kom jag att tänka på denna låten.
Den är bäst. Den är klockren!



Denna ska DU
(och alla andra som vill förstås) spela ashögt så att grannen hör. Sen får du hålla tummarna på att han hör och sparkar sig själv i huvudet!

Enjoy!


Festprissen under borde blivit vräkt, men han skriver lappar som ursäkt
'Komma med på festen om du blir störd', ja men va fan tror du din jävla nörd.
Det e du som e störd

Jag flyr, jag spyr, jag bryr mig bara om själv
För shit, vad jag hatar mina grannar
Shit, vad jag hatar mina grannar
Shit, vad jag hatar mina grannar



Av ♥ Estella B ♥ - 25 januari 2009 18:04

Har lekt med min lilla flata typ hela dagen.
Hon kom hit runt kl.15, så lagade jag mat. Hon hade längtat efter min köttfärssås, så det fick bli den till middag =)


Kollade på Thomas Järvhedens nya film också. Jag var tvungen att visa den för henne eftersom att den var så jävla bra ^^


Flata gick nyss hem, så nu ska jag mysa lite med min Robin =)
Jag har ju inte fått så många pussar idag liksom ^^


Snackar mer sen.
Peace!

Av ♥ Estella B ♥ - 25 januari 2009 01:31

Nu har jag lekt Yves Rocher igen! I'm a sucker för Yves liksom! ^^


Eftersom att hudlotion'et och duschgelé'n från min senaste beställning luktade som himelen it self, så slog jag till på stort och beställde 3 av varje den här gången.
Man vill ju inte få damp och börja grina som en 3 åring när dom sen nån gång tar slut på Yves liksom ^^


Good call!


Nu är det bara att vänta nån vecka på mitt paket!
Ooh vad jag älskar att få paket. Man blir ju helt extas. Bättre än sex liksom!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards