Alla inlägg den 26 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 26 januari 2009 21:24

När katten är borta dansar mössen på bordet? Det var väl så det var? ^^


Robin jobbar inatt, så jag är alldeles ensam.
Därför tänker jag göra följande:
Måla naglarna
Raka benen
Dunka musik
(i hörlurarna såklart då)
Kolla på Gilmore Girls på hans dator
Busa med katten
(han klagar alltid på att jag stissar upp henne när han ska sova)
Moffa chokladkakor? Hahaha ^^
Lägga ansiktmask


Mm...Kommer inte på mer nu :p
I hörlurarna har jag "Pink-Funhouse"
So...Lets goo!


Av ♥ Estella B ♥ - 26 januari 2009 17:52

Åkte ner på stan med Jonna, mötte upp Evelina och sen gick vi och betalade Gaykryssningen.
Fan vad taggad jag blev på att åka, och jag måste vänta en hel månad till!
Vi åker ju inte förns 26 februari.


Efter det så åkte vi till Lidl. Jag såg igår i deras reklamblad att dom hade roliga kattsaker, så jag var tvungen att slå till =)


Klösträdet och mössen (på bilden) fick det bli.
Kisse tyckte mössen var roligast iaf. Det är ju såna man drar i ett snöre på så åker dom själva.
Klösträdet brydde hon sig inte om. Den som jag trodde hon skulle tycka va roligast.


Det är ju såna små bollar klösträdet som man kan leka med. Om jag hade vart katt så hade iaf jag tyckt de var kul :p

(och btw...Bilderna har jag lånat från lidl's hemsida, så att ni inte tror att det är min katt som ligger och fular sig där. Min katt är ju såklart mycket finare ;)

Av ♥ Estella B ♥ - 26 januari 2009 11:59

Godmorgon solstrålar.


Jag kom i säng kl.05 imorse. Eller jag gick o la mig vid 4.30, men somnade inte förns där vid 05. En viss Robin har snarkproblem.


Känner att det var ganska onödigt att gå o sova då med tanke på att jag sagt till Robin att väcka mig kl.5.30
Han gjorde de också. Jag tror inte jag var så pigg på att gå upp då.


Såklart har jag vaknat minst en gång i timman av telefonerna.
Fd.chefen har ringt. Jag gick aldrig och mötte han imorse :s Nu vet jag inte vad jag ska komma med för ursäkt.
Jag har valet att aldrig mer träffa han i mitt liv. Satsa på det kanske?


Robin ringde 2 gånger, och syrran med en dum fråga en gång.
Hon ville veta vilken våning KFG låg på. DET STÅR I HISSEN!! Är man för lat för att bara kolla lite?


Taskigt morgonhumör?
Neeej, inte jag heller?

Av ♥ Estella B ♥ - 26 januari 2009 03:54

Oh, Happy Mee! :D
Nu känner jag mig speciell och älskad som aldrig förr xD Haha


Månadens blogg är ju inte allt för illa, right? ;)



Regga dig på Bloggtrafik?
Klicka på knappen här
Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg

Av ♥ Estella B ♥ - 26 januari 2009 02:04

FUCKING SHIT! (Ja! Jag lider av ord-torettes)
För en timma sen, klockan 01 närmare bestämt, så kom jag på att jag ska förhelvete möta fd.chefen imorrn på stan kl.09
Finns ingen chans att jag kan avboka det nu eftersom att jag bara har numret ner till restaurangen, och den är ju stängd redan!


Horhelvete säger vi då!
Jag har legat i sängen i en timma och försökt få en blund, men hela jävla tiden snurrar min hjärna runt.


Det går ungefär så här
"Är det värt att somna nu?"
"Undra vilken leksak jag ska köpa till katten imorrn?"
"Borde jag gå upp och skriva ner det här i min blogg?"
"Är jag dum i huvet och lagom bloggberoende?"
"Ska jag kanske betala mina räkningar imorgon bitti så jag vet hur mycket jag har att spendera sen?"
"Kan man mms-blogga? Datorn är ju så långt bort"

"FUCK, jag måste skicka iväg 10 personliga brev innan tisdag :s"
"Nääe, jag måste fan gå upp nu"


Här sitter jag nu.
Jag lider av något. Läkarna har inte svaret.


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards