Alla inlägg den 11 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 11 januari 2009 19:48

Jag är så trött efter att ha legat på soffan hela dagen. Det tar på ens kraft vill jag lova. ^^
Det är skönt det där med att göra ingenting och sen gå o sova efteråt ^^


Nu ni! Ikväll blir äntligen filmkvällen av. Den som vi planerade att ha i fredags men att jobb och fest kom emellan ^^
Så kan det gå ibland.


Wallander och Beck är det vi ska glo på. Jag ska bara tvinga bort Robin från hans jävla dator.
Att jag sitter vid datan är en annan sak. Min dator är ju typ......    ..... Näe, jag kom inte på något bra. ^^


Eh...Vi hörs sen.
Peace!


Av ♥ Estella B ♥ - 11 januari 2009 18:32

Jag har hittat ett nytt kul program på tv! Det är väl sånt som händer när man är bakis o ligger på soffan hela dagen.


Last comic standing heter det. Lite som...Idol, eller kanske Talang?
Stå-upp komiker som tävlar mot varann är det. Hur grymt som helst!
Jag som älskar stå-upp komiker och alla program som finns inom det. Detta var alltså perfekt för mig ^^


Dom har visat 5 program i rad på tv4 komedi. Från kl.15.15 till kl.19.00
Jag har vart upptagen halva dagen med andra ord ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 11 januari 2009 12:38

Det blidde en liten oplanerad fest igår.
E och Evelina kom ner med vodkaflaskor så det var ju bara att börja festa ^^

Jag, Ronja, Evelina, Robin och E drog till Dannes Bar sen. Beställde in några hinkar.
Jag kan ju lova att jag blev lagom bakom flötet där. Fy satan vad packad jag blev.

När Dannes stänge så tog vi en taxi till någonstans i Årby. Typ nån lokal eller nåt. Har ingen aning om vart fan vi var.
Jag pallade inte att festa längre, så jag lämnade dom andra och försökte hitta hem.

Jag gick mot höghusen, och jag hittade tillslut. Bra av mig!

Jag ramlade också! HAHA
Första gången på vintern och så är det inte ens snö ute!
Fan vad ont de gjorde, och jag blödde :( Både på handen och på knät.
Jag tål ju inte blod, så jag blev ju helt förstörd och ringde till Pica som var på jobbet. Och hon blev ju orolig för hon trodde de va nå allvarligt :p

Pica ringde till Nulle sen iaf, så Nulle kom in och plåstra om mig ^^
Sen blev det sängen för min del.

Kul hade vi iaf, en riktig toppenkväll! =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards