Alla inlägg den 9 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 januari 2009 22:12

Robin blev inringd på nattjobb, så han åkte nyss.
Det går ju vinterkräksjukan på hans jobb, och han är tydligen den enda som kan jobba med dom sjuka. Man kan ju tro det iaf, för det är alltid han som får ta hand om dom.
Det är väl så på äldreboenden antar jag?


Vi hade värsta filmkvällen planerad ju. Vi skulle kolla på den halvnya Beck filmen och sen på Wallander. Nu sket ju det sig. Too bad.


Jag som inte mår nå bra heller.
Har ont när jag andas, känns som det tar stopp liksom. Äcklig känsla.
Ont i magen har jag också och det gör ju inte saken bättre.
Det är synd om mig och då vill jag ha min Robin hemma så jag kan få ligga i hans knä medans han kliar mig på ryggen.


Men...Måste man jobba så måste man. Han mår väl bra sen när lönen kommer, och då är det säkert värt de.

Av ♥ Estella B ♥ - 9 januari 2009 18:08

I believe that children Are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be


I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I'll live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me.


Av ♥ Estella B ♥ - 9 januari 2009 10:24

Godmorgon Solstrålar!
Vilken lättnad det blev när jag kollade ut genom fönstret imorse.
Snön håller på att smälta bort. Äntligen!
Det känns mycket bra kan jag berätta för er ^^


Idag ska jag vara duktig flicka och gå till KFG fast att jag inte behöver ^^
Jag ska möta Fia där, sen ska vi sätta oss och skriva mejl till Viking Line om jobbet där och de =)
Har endel frågor jag måste få svar på.


Min lilla handledare ringde mig lämpligt nog nyss. Första gången under "lovet" som jag är uppe tidigt också. Tur för mig ^^
Hon ville kolla hur det gick på intervjun, men jag sa att jag inte hade tid att prata med henne :p
Jag sa att jag kommer in efter lunch, så vi får prata då istället ^^


Jag skulle ringa Komvux, det var därför jag inte hade tid.
Som typiskt är så hade inte Komvux telefontid idag, utan bara Mån-Ons. När jag ringde i måndags så var redan deras telefontid över.


Det är väl bara att inse nu -Gud vill inte att jag ska plugga!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards