Alla inlägg den 15 januari 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2009 22:10

Robin och Jag började kolla på Pip-Larssons igår. Det är ju så grymt bra!
Nostalgi-kick till tusen liksom.


Tänkte fortsätta kolla på de nu =)
Har ju inte så mycket vettigare för mig så här på kvällskvisten :p


Ska för övrigt försöka komma i säng lagom "tidigt" idag (vilket är strax efter kl.00)
Jag vill få tillbaka den där normala dygnsrytmen som alla normala människor har.
Orkar inte sova bort hela dagarna längre, även om Robins säng är den skönaste som finns.
Det måste få ett stopp nångång liksom ^^


Nu säger jag Godnatt till er snyggos, så hörs vi imorrn =)

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2009 18:26

Någon annan som fastnat i det här spelet?
För ett par månader sen satt jag och spelade det här typ dygnet runt. Det är lagom beroendeframkallande om ni undrar.


Jag kom så jävla långt!
Man har 3 "liv", och när man sumpat dom 3 liven så får man börja om från början.
Jag lärde mig ju frågorna utantill efter ett tag.


Sen glömde jag bort spelet och kom på det igår igen, när min bror frågade efter det.
Nu vill jag dela med mig av dom omöjliga frågorna till er.


Det gäller att ha hjärna, men ändå inte.
Det är ett lagom skadat spel, men så sjukt kul! ^^
Testa iaf :D

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2009 15:05

Jag tänkte vara en duktig flicka och sätta igång med schemat till KFG.
I vanliga fall så brukar jag ju göra klart de en timma innan de ska va inlämnat, men nu har jag vart duktig och gjort klart nästan hela schemat, och det är... 3 hela dagar innan jag ska skicka in det!
Good for me


Jag tänkte ha de klart innan helgen så att jag slipper få panik för det på söndag kväll.
Det var väldigt smart av mig måste jag säga =)


Ringde min fd. chef också. Han var på G hem från Finland nu, så jag ska ta ett litet möte med han imorrn eftermiddag.
Det blir ju perfekt liksom ^^


Nu känner jag att jag har vart duktig nog för idag ^^
Det krävs inte mycket alls för att mitt ego ska känna sig nöjt! xD


Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2009 14:01

Helloooow!
Jag är vaken. Det är nu dags för frukost.


Jag tänkte faktiskt ta mig lite i kragen idag. Min handledare på KFG berättade för mig hur drivkraftig jag är när jag väl kommer fram till vad jag vill göra, men att jag sen, när jag nästan är där, har en tendens att backa ur.


Jag vet inte varför det är så. Jag håller med henne. Jag backar alltid.
Men nu jävlar!


Jag ska ringa min fd. chef tänkte jag.
Sen ska jag ta ett litet möte med han. Jag ska gå igenom allt jag tänkt för att starta eget.
Det kommer nog bli toppen!


Frukost var det ja!
Talk to you later.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards